اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی:

شهرداری تبریز در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها شفاف عمل کند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت: شهرداری تبریز در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها و ارائه گزارش‌های مربوطه به دبیرخانه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان شفاف عمل کند.

شهرداری تبریز در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها شفاف عمل کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا حسینی صبح امروز در جلسه بررسی نتایج همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی بر ضرورت بررسی دقیق تفاهمنامه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تبریز تاکید کرد.
وی اظهار داشت: پروژه‌هایی که در قالب کمیته‌ها پیگیری می‌شود بر اساس مستندات و تفاهمنامه‌های همایش در اختیار دستگاه‌های مربوطه وجود دارد.
وی افزود: این تفاهمنامه به تفکیک بخش‌های همایش در هفت محور امضا شده است.
حسینی با بیان اینکه در زمینه امضای تفاهمنامه‌ها و نحوه اجرای آن کتابچه‌ای با همین عنوان از سوی دبیرخانه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری امضا شده، گفت: در این راستا باید بر اساس پروژه‌های ثبت شده اقدام شود و شهرداری تبریز نیز بر همین نحوه عمل کند.
رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی گفت: 733 طرح به ارزش 300 هزار میلیارد ریال ارائه شده که از این تعداد 393 طرح در مرحله اجرایی شدن قرار دارد.
حسینی ادامه داد: شهرداری در زمینه 60 تفاهمنامه وارد مرحله اجرایی شده است.
وی گفت: شهرداری تبریز در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌ها و ارائه گزارش‌های مربوطه به دبیرخانه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان شفاف عمل کند.
حسینی تصریح کرد: در زمینه اعطای مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاران شهرداری تبریز باید با شفافیت بیشتری عمل کند که این شفافیت در یک سال گذشته کم رنگ شده است.
وی یادآور شد: کارشناسان این دبیرخانه در مجموعه جذب سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز مستقر خواهند شد تا نحوه روند کار را مورد بررسی قرار دهند.
دبیر سومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی همچنین با اشاره به تفاهمنامه‌های امضا شده در حوزه جهاد کشاورزی اظهار کرد: تفاهمنامه‌های خوبی نیز در این حوزه امضا شده که دارای ارزش افزوده قابل توجه است. 
انتهای پیام/ح20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول