اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی:‌

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خراسان جنوبی ناچیز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، بشرویه، طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان ناچیز است.

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خراسان جنوبی ناچیز است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد کریم عابدی ظهر امروز در بازدید نمایندگان رئیس جمهور از پروژه‌های فردوس اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در چهارمین سفر رئیس جمهوری به خراسان جنوبی مورد توجه قرار گیرد، پیگیری اتصال این شهرستان به خط ریلی است.
وی افزود: ایستگاه راه آهن در 50 کیلومتری فردوس وجود دارد که این خط می‌تواند به فردوس، سرایان و بیرجند انتقال یابد و شهرستان‌های استان را تا زمان اجرای پروژه اصلی متنفع کند زیرا این پروژه توسط رئیس جمهوری و وزیر سابق راه تایید شده است.
نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، بشرویه، طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان خراسان جنوبی ناچیز است، ایجاد راه‌آهن از نیازهای اساسی برای انتقال تولیدات واحدهای مختلف استان به سایر نقاط است.
عابدی اظهارداشت: احداث کارخانه‌های پتروشیمی در شهرستان‌های سرایان و فردوس از مصوبات سفر اول رئیس جمهوری به استان است که اجرای آن بعید به نظر می‌رسد لذا طرح‌های دیگری باید جایگزین شود.
وی اختصاص اعتبار برای اتمام پروژه‌های نیمه تمام از جمله دو بانده کردن راه دیهوک طبس به فردوس، فردوس به بجستان و باند امداد و نجات این شهرستان و حل مشکل کارخانه نساجی فردوس را از جمله درخواست‌ها در سفر چهارم رئیس جمهوری برشمرد.
نماینده مردم شهرستان‌های فردوس، بشرویه، طبس و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کار مطالعاتی راه‌اندازی نساجی سرایان و بشرویه و یک نساجی مادر تخصصی در فردوس انجام شده اظهار امیدواری کرد: در سفر چهارم رئیس جمهور بتوانیم با اخذ اعتبار لازم در این راستا زمینه ایجاد 500 شغل را در منطقه فراهم کنیم.
این نماینده مجلس گفت: صدور مجوز احداث نیروگاه 20 مگاواتی انرژی خورشیدی برای نساجی‌های فردوس، سرایان و بشرویه و نیروگاه بادی با توجه به فراهم بودن ظرفیت آن در سه قلعه و آیسک سرایان از دیگر طرح‌های پیشنهادی در سفر چهارم رئیس جمهور است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول