اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر خواستار شد؛

تشکیل میز سرمایه‌گذاری در بوشهر

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: به منظور رفع موانع موجود در جذب سرمایه‌گذاران باید میز سرمایه‌گذاری با حضور نخبگان حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری در بوشهر تشکیل شود.

تشکیل میز سرمایه‌گذاری در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش شنبه شب در نشست شورای اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: در ایجاد ظرفیت‌های مختلف سرمایه‌گذاری در بوشهر در یکسال گذشته ضعیف عمل کردیم هر چند دفتر امور اقتصادی استانداری حدود شش ماه بدون سرپرست اداره می‌شد اما حالا باید در این زمینه تلاش خود را بیشتر کنیم.
وی افزود: با تشکیل میز سرمایه‌گذاری، علت جذب نشدن مطلوب سرمایه‌گذاران در بوشهر باید مشخص و راهکارهای رفع مشکلات در این حوزه شناسایی شود.
استاندار بوشهر تصریح کرد: اولویت سرمایه‌گذاری در بوشهر گردشگری و احداث هتل است چرا که با وجود حجم فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در این استان اما امکانات هتلینگ زیادی در بوشهر نداریم و باید در این زمینه فکر کنیم.
جهانبخش با اشاره به طرح تدوین سند توسعه اشتغال در استان بوشهر خاطرنشان کرد:  اگر قرار است سند توسعه اشتغال استان قابل استفاده باشد باید این سند در استان با وجود نخبگان بومی‌سازی شود.
وی گفت: در بوشهر باید کارگروهی با حضور اساتید و نخبگان دانشگاهی با حضور مشاوران استانی برای بازبینی و بررسی سند توسعه اشتغال تشکیل شود.
مجری طرح سند توسعه اشتغال استان بوشهر نیز در این نشست با تشریح روند اجرایی تدوین طرح سند توسعه اشتغال استان گفت: این سند در دو مرحله شامل سازماندهی، آماده‌سازی مطالعات و انجام مطالعات تدوین می‌شود.
سینایی افزود: هم اکنون 95 درصد کار تدوین سند توسعه اشتغال بوشهر انجام و گزارشات به مشاور مادر ارسال شده است.
وی بیان کرد: مشاور مادر نیز بخش‌های اول، دوم و سوم را بررسی کرده، بخش چهار و پنج بررسی نشده و بخش ششم نیز در دست اقدام است.
سینایی گفت: تاکنون 45 جلد گزارش برای تدوین سند توسعه اشتغال در بوشهر تهیه شده و در بررسی‌های اولیه تدوین این طرح از سوی وزارت کار مورد تائید قرار گرفته تا به عنوان الگو به سایر استان‌ها نیز ارسال شود.
در این نشست اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر نظرات و پیشنهادات خود در ارتباط با تدوین سند توسعه اشتغال استان بوشهر را مطرح کردند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول