اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد:

سرمایه‌گذاری بیشتر تامین اجتماعی در پروژه‌های اقتصادی کردستان

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: مجموعه سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های وابسته با جذب نیروهای بومی منطقه، سرمایه‌گذاری بیشتری در پروژه‌های اقتصادی، تولیدی و بهداشتی درمانی استان داشته باشند.

سرمایه‌گذاری بیشتر تامین اجتماعی در پروژه‌های اقتصادی کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های این سازمان در استان، کردستان را استانی دارای استعدادها و ظرفیت‌ها ویژه در زمینه‌های مختلف دانست.
استاندار کردستان افزود: هر چند تحرکات عوامل استکبار در طول سال‌های اول انقلاب، دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز در استان تداوم داشته است اما با کمک خداوند و وحدت و همدلی مردم فهیم منطقه تمامی این تلاش‌های مذبوحانه بی‌اثر ماند و روز به روز شاهد دلبستگی بیشتر مردم به نظام هستیم.
شهبازی ادامه داد: مردم کرد انتظار دارند مسئولان نظام توجه بیشتری به استان داشته باشند.
وی این انتظار مردم از مسئولان را بجا و بر حق دانست و اظهار امیدواری کرد: مجموعه سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های وابسته با جذب نیروهای بومی منطقه سرمایه‌گذاری بیشتری در پروژه‌های اقتصادی، تولیدی و بهداشتی درمانی استان داشته باشند.
استاندار کردستان همچنین خواستار تقویت درمانگاه‌های استان و به‌خصوص کمک به تکمیل و تجهیز بیمارستان‌های سقز و مریوان و احداث درمانگاه در شهرستان دهگلان شد.
وی تصریح کرد: استانداری کردستان آمادگی دارد در یک تعامل دو جانبه در راستای پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی اقدامات و هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آورد.
شهبازی در پایان گفت: استانداری کردستان در راستای کمک به پرداخت حق بیمه ساختمانی که بنا به گفته حافظی محل اصلی تامین اعتبار کمک‌های بیمه‌ای به 15 هزار و 500 کارگر ساختمانی استان است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام نماید.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول