اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

عباس‌آباد بهشهر یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه باغ ملی عباس‌آباد بهشهر آن را یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری دانست.

عباس‌آباد بهشهر یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید علی اکبر طاهایی شامگاه یکشنبه در دومین جلسه سال 90 کارگروه اشتغال، سرمایه‌گذاری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران که در منطقه تفریحی توریستی و باغ ملی عباس آباد بهشهر برگزار شد بر ضرورت استفاده از استعدادهای مناطق گردشگری برای جذب توریست و توسعه استان تاکید کرد.
وی عباس آباد بهشهر را یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری عنوان و اظهار داشت: این مکان‌ها یک قطعه خدادادی و سرمایه‌های بی‌نظیر برای ایجاد اشتغال هستند.
نماینده عالی دولت در مازندران تصریح کرد: اگر رئیس جمهور موضوع ایجاد 2.5 میلیون شغل را مطرح می‌کند توجه به دغدغه رهبر بزرگوار است و ما هم در استان همگام با سراسر کشور بحث ایجاد اشتغال پایدار به ویژه برای دانش آموختگان را داریم.
طاهایی با اشاره به مکان‌هایی چون باغ ملی عباس آباد بهشهر و لزوم حمایت عملی از کارآفرینان در زمینه‌های مختلف صنعت، گردشگری و کشاورزی، گفت: هنوز این امکانات روی سفره مردم جلوه گری نمی‌کند و از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه نمی‌کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر استفاده نیروهای بومی در شرکت‌ها و کارخانجات منطقه، خاطرنشان کرد: آوردن نیروهای غیر بومی آن هم در شرایطی که هزینه سرباری را برای شرکت‌ها ایجاد کند پذیرفتنی نیست و از طرفی وقتی نیروی انسانی متخصص و کارآمد در یک شهرستان داریم چرا باید از سایر شهرستان‌ها یا استان‌ها وارد کنیم.
با توجه به اینکه بکارگیری نیروهای غیر بومی از سوی فرمانداران بهشهر، نکا و گلوگاه مطرح شد، استاندار مازندران خواستار بررسی این موضوع شد.
در پایان جلسه، استاندار مازندران و هیئت همراه بازدیدی میدانی از باغ ملی عباس آباد داشتند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول