اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر:

موانع سرمایه‌گذاری در ایرانشهر برطرف شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های ویژه برای سرمایه‌گذاری در ایرانشهر، موانع سرمایه‌گذاری باید در این شهرستان برطرف شود.

موانع سرمایه‌گذاری در ایرانشهر برطرف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، رحمدل بامری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در فرمانداری اظهار کرد: استفاده صحیح از فرصت‌ها و افزایش بهره‌وری را باید در راستای خدمت به مردم در سرلوحه کارمان قرار دهیم.
وی در زمینه طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن افزود: طرح سرشماری نفوس و مسکن از ابتدا تاکنون طی شش مرحله و هر 10 سال به اجرا درآمده است‌.
فرماندار ایرانشهر ادامه داد: تهیه اطلاعات و آمار دقیق لازمه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای رسیدن به اهداف برنامه پنج ساله و تحقق اهداف سند چشم‌انداز 1404 است.
بامری خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری در اجرای این طرح هستند و باید امکانات و تجهیزات لازم را در اختیار ستاد سرشماری شهرستان قرار دهند.
وی گفت: مشارکت در این طرح، وظیفه ملی و دینی هر شهروند است.
فرماندار ایرانشهر بر رفع موانع سرمایه‌گذاری و تشویق سرمایه‌گذاران در شهرستان ایرانشهر تأکید کرد.
بامری تصریح کرد: شهرستان ایرانشهر ظرفیت‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاری دارد که دستگاه‌های مربوطه باید برای رفع موانع سرمایه‌گذاری تلاش ‌و بسترهای لازم برای این امر را فراهم کنند.
وی افزود: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در بخش‌های مختلف توسعه، اشتغال، رفاه و امنیت اجتماعی را به دنبال دارد.
فرماندار ایرانشهر به تحولات اخیر منطقه و شایعه‌پراکنی‌های استکبار ‌علیه ایران اشاره کرد و گفت: این اتهامات همه توطئه‌های شکست خورده دشمن است و نشان از ایران‌هراسی دارد.
بامری بیان کرد: فروپاشی دیکتاتوری مثل قذافی و دیگر سردمداران منطقه درس عبرتی برای دیکتاتورهایی مانند اوست که بدانند سرنوشتی اینچنینی در انتظار آنها است.
وی در ادامه استقبال پر شور از رهبر معظم انقلاب را دلدادگی و عشق به رهبری و نظام عنوان کرد و فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی در کرمانشاه بیانگر این است که کیفیت کار مسئولان در سراسر کشور می‌تواند موجب افزایش ‌یا کاهش آبروی نظام شود.
مدیرکل کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه از راه‌اندازی و تجهیز هشت کتابخانه تا پایان سال ‌جاری در جنوب استان خبر داد.
اسفندیار زیدآبادی گفت: تا پایان سال‌ جاری، 22 نفر نیروی جدید جذب بدنه نهاد کتابخانه‌های استان می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: عدم پرداخت نیم درصد از درآمدهای شهرداری‌ها به کتابخانه‌ها از عمده مشکلات کتابخانه‌های استان است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول