اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی خبر داد:

سرمایه‌گذاری 190 میلیارد ریالی در شهرک‌های خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: طی نیمه نخست سال جاری 190 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری خصوصی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به نتیجه رسید.

سرمایه‌گذاری 190 میلیارد ریالی در شهرک‌های خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به  نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، محمدرضا باقری اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده از سوی بخش خصوصی برای اجرای واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست سال جاری50 درصد افزایش یافت.
وی تصریح کرد: در 12 ماه گذشته 22 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با سرمایه‌گذاری 308 میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسیده است که این واحدها برای 963 نفر اشتغال ایجاد کرده‌اند.
باقری گفت: طی نیمه نخست سال جاری 13 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با اعتبار 190میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسیده و برای500 نفر نیز ایجاد اشتغال شد.
وی اظهار کرد: در مجموع در سال جاری حدود 25 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار400 میلیارد ریالی در این شهرک‌ها افتتاح می‌شود که برای 850 نفر ایجاد اشتغال می‌شود.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی، طی 13 ماه گذشته حدود60 هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به متقاضیان واحدهای صنعتی واگذار شده است.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار و مسوولان مرتبط استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حمایت‌ها و مساعدت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روند سرمایه‌گذاری خصوصی در این استان تسریع شده و انگیزه برای سرمایه‌گذاری صنعتی در خراسان شمالی در بین فعالان اقتصادی افزایش یافته است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول