اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمدره خبر داد:

بیشترین سرمایه‌گذاری صنعتی در ابهر و خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: بیشترین سرمایه‌گذاری در زنجان و در بخش صنعت در شهرستان‌های ابهر و خرم دره صورت می‌گیرد.

بیشترین سرمایه‌گذاری صنعتی در ابهر و خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، اعضای شورای اداری این شهرستان شامگاه چهارشنبه از سد کینه‌ورس ابهر بازدید کردند.
فرماندار شهرستان خرم‌دره در این بازدید اظهار داشت: احداث سد کینه‌ورس کار بسیار بزرگی بود که در راستای توسعه و پیشرفت منطقه سهم بسزایی داشته است.
رحیم نوری‌پور با بیان اینکه بیشترین سرمایه‌گذاری در استان و در بخش صنعت در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره صورت می‌گیرد، ابراز داشت‌: با سرمایه‌گذاری در بخش صنعت به ویژه احداث سد کینه‌ورس علاوه بر تامین آب شرب و آب صنعت‌، کشاورزان و مردم دو شهرستان نیز می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های آن بهره‌مند شوند‌.
در حاشیه این مراسم مدیر روابط عمومی و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به آغاز سرشماری از دوم آبان ماه بیان داشت: همه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خرم‌دره باید برای مشارکت همگانی مردم در این طرح ملی اطلاع‌رسانی و همکاری کنند.
ناصر عطایی افزود: باید از ظرفیت‌های موجود روابط عمومی‌های شهرستان و مطبوعات برای هر چه بهتر برگزار شدن این طرح استفاده شود.
وی در ادامه به اقدامات صورت گرفته در راستای اطلاع‌رسانی مناسب در زمینه سرشماری نفوس و مسکن اشاره و تصریح کرد: برگزاری جلسه شورای اداری با حضور مدیر کل آمار و اطلاعات استانداری‌، برگزاری جلسه با مدیران مدارس شهرستان‌، برگزاری مسابقه‌های دانش‌آموزی با موضوع آمار و سرشماری‌ و ارسال گزارش‌ها و اخبار به ستاد اجرایی استان از جمله این اقدامات است.
مدیر روابط عمومی و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن خرم‌دره اضافه کرد: برگزاری جلسه با بهورزان‌، روحانیون مساجد و مروجان کشاورزی ‌از دیگر اقدامات صورت گرفته است.
وی اطلاعات بدست آمده در این سرشماری را برای توسعه کشور بسیار تاثیر‌گذار دانست و گفت‌: ارائه اطلاعات صحیح از سوی خانوارها برای برنامه‌ریزی آینده کشور در سطوح مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول