اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان صورت می‌پذیرد؛

اختصاص 6 سالن نمایش به اجراهای تئاتر کودک

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: شش سالن نمایش سطح شهر همدان به اجرای نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اختصاص یافته است.

اختصاص 6 سالن نمایش به اجراهای تئاتر کودک
حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به میزبانی هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان توسط همدان اظهار داشت: شهرستان همدان از هر نظر آمادگی لازم را برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دارد و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مطلوبی را انجام داده است.
وی با اشاره به تأثیرات انتقال آموزه‌های دینی و فرهنگی از طریق هنر متعالی تئاتر تأکید کرد: باید به این نکته توجه داشت که در نظام مقدس جمهوری اسلامی فعالیت‌های هنری باید ارزش‌های اسلامی را تبیین کند و در رویدادهای فرهنگی باید به این مهم توجه شود.
فرماندار شهرستان همدان از قابلیت و ظرفیت همدان در برگزاری جشنواره گفت و افزود: برگزاری این جشنواره به عنوان فرصت مناسبی به شمار می‌رود تا کودکان و نوجوانان مسلمان، با ایمان و با نشاط بسیاری از مفاهیم مورد نیاز را از طریق زبان هنر فرا بگیرند.
وی با اشاره به اقدامات خوبی که در دولت نهم و دهم در راستای نوسازی، تجهیز و تکمیل سالن‌های نمایشی سطح شهر انجام گرفته است، اظهار کرد: شش سالن نمایش سطح شهر به اجرای نمایش‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اختصاص یافته است.
قهرمانی‌مطلق در ادامه سخنانش گفت: بخش جنبی، مسابقه و اجرای گروه نمایش خیابانی از دیگر برنامه‌های این جشنواره به شمار می‌رود.
وی اضافه کرد: 28 گروه نمایش در جشنواره هجدهم تئاتر کودک و نوجوان شرکت کرده‌اند که باید با توجه به اهمیت این جشنواره و جنبه بین‌المللی بودن آن تمهیداتی برای افزایش گروه‌ها و کشورهای شرکت‌کننده در چنین برنامه‌هایی اتخاذ شود.
فرماندار شهرستان همدان در پایان یادآور شد: اجرای جشنواره‌های فرهنگی و هنری در همدان با اتخاذ تدابیر لازم از کیفیت قابل توجهی برخوردار است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول