اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تاکید کرد:

ضرورت به کارگیری آموزه‌های دینی در تئاتر کودک

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بر ضرورت به کارگیری فرهنگ و آموزه‌های دینی در تئاتر کودک و نوجوان تاکید کرد.

ضرورت به کارگیری آموزه‌های دینی در تئاتر کودک
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه اظهار داشت: تئاتر مادر بسیاری از هنرها است و تأثیرگذاری آن در عرصه دینی نیز انکارناپذیر است.
وی با تأکید بر لزوم افزایش آموزه‌های دینی در عرصه تئاتر، اضافه کرد: سوژه یابی در هنر نمایش نیازمند دقت ویژه‌ای است و هنرمندان تئاتر باید بیشتر به موضوعات دینی و اسلامی و مسائل کشور و منطقه توجه کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: ورود افراد خلاق و دارای تعصب دینی به عرصه تئاتر نیز در القای فرهنگ دینی تأثیرگذار است چرا که کودکان و نوجوانان در کارهایی که برای آنها تولید می‌شود نیاز به خلاقیت دارند.
این مسئول یادآور شد: تئاتر هنری است که می‌تواند در فراگیر کردن موضوعات مختلف در سطح جامعه مؤثر باشد به طوری که تئاتر می‌تواند بهانه‌ای برای بهره‌مندی مردم از فرامین دینی باشد.
آزادیخواه بیان داشت: در تولید و اجرای تئاتر کودکان باید به نیازهای آنها توجه شود و به منظور اجرای کارهای مناسبتی در حوزه تئاتر کودکان، نیازمند به کارگیری فضای کودکانه هستیم.
وی عرصه فعالیت در حوزه کودکان را بسیار گسترده دانست و متذکر شد: کودکان همواره باید در فضایی شاد رشد کنند و نیازهای کودکانه آنها متناسب با سنشان مد نظر قرار گیرد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 15 تا 20 آبان ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول