اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش همدان:

نمایش‌های مدرسه‌ای به جشنواره تئاتر کودک راه یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان پیشنهاد داد در دوره‌های بعدی برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان، بخش نمایش‌های مدرسه‌ای راه‌اندازی شود.

نمایش‌های مدرسه‌ای به جشنواره تئاتر کودک راه یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان، عباس حسنی محتشم با تاکید بر اهمیت برگزاری جشنواره تئاتر در همدان اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار، آموزش و پرورش استان می‌تواند با هم‌فکری مربیان پرورشی زمینه ایجاد نمایش‌های مدرسه‌ای و تقویت هنر تئاتر از طریق مدرسه را فراهم کند.
وی شکوفایی قریحه و ذوق هنری کودکان و نوجوانان را از مواهب برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دانست و افزود: استان همدان از هر نظر توانایی برگزاری این جشنواره را دارد که باید از فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده شود.
وی گفت: به طور قطع برگزاری برنامه‌های فرهنگی در سطح استان به نفع جامعه خواهد بود که دانش آموزان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: شکوفاسازی قریحه و ذوق هنری کودکان و نوجوانان از مواهب برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است که باید به این مهم توجه زیادی شود.
وی بیان کرد: برگزاری این جشنواره می‌تواند مکمل امور حوزه فرهنگ باشد و آموزه‌های تربیتی و دینی را در میان کودکان و نوجوانان نهادینه کند.
حسنی محتشم تصریح کرد: مدارس استان از هر نظر آماده برگزاری این جشنواره است و حضور دانش‌آموزان و مربیان در سالن‌های نمایش می‌تواند تقویت‌کننده این هنر در استان باشد.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از 15 تا 20 آبان ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول