اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تویسرکان؛

نمایشگاه کتاب دهکده علم آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مدیر نمایشگاه دهکده علم در تویسرکان گفت: نمایشگاه دهکده علم با عرضه 2000 نسخه در تویسرکان برپا شد.

نمایشگاه کتاب دهکده علم آغاز به کار کرد
مریم کاویار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهراء با همکاری انتشارات دهکده علم قم تاکنون در شش دوره در سطح شهرستان به مناسبت‌های مختلف نمایشگاه کتاب برپا کرده است. 
وی در خصوص کتاب‌های به نمایش گذاشته شده گفت: بیشترین کتاب‌های عرضه شده به موضوع‌های روانشناسی، مذهبی، تاریخی، پزشکی و کودک اختصاص دارد.
مدیر نمایشگاه دهکده علم در تویسرکان از گسترش و توسعه نسخ کتاب با محصولات فرهنگی در ماه‌های آینده خبر داد و افزود: نمایشگاه مذکور در بهمن‌ماه سال جاری در محوطه شهرداری تویسرکان با نظرسنجی از بازدیدکنندگان در دوره‌های قبل و بر اساس مطالبات مراجعه‌کنندگان برگزار خواهد شد.
وی تخفیف فروش کتب عرضه شده را 20 درصد اعلام کرد و ادامه داد: به مناسبت هفته کتاب در آبان‌ماه علاقه‌مندان به مطالعه و کتاب از 30 درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند. 
کاویار تصریح کرد: نمایشگاه کتاب دهکده علم با 2 هزار نسخه و 250 عنوان در میدان فرشید تویسرکان محصولات فرهنگی نیاز مخاطبان به نمایش گذاشته شده است. 
وی هدف از استمرار برپایی نمایشگاه را گام مؤثر در راستای ارتقای سرانه مطالعه خواند و اظهار داشت: نهادینه کردن مطالعه در بین نسل جوان و نوجوان مستلزم فرهنگسازی و آگاهی‌بخشی است.
مدیر نمایشگاه دهکده علم در تویسرکان ترویج کتاب و کتابخوانی را ابزاری کارآمد در توسعه و ارتقای فرهنگ در عرصه‌های مختلف برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به رشد و پیشرفت علوم مختلف به خصوص ابزارهای فرهنگی در دنیای معاصر کتاب بهترین و ارزشمندترین کالا با ضریب سلامت بالاتری نسبت به دیگر محصولات فرهنگی به شمار می‌رود. 
وی در پایان تصریح کرد: مسئولان باید با نگاهی جدی و تدوین یک برنامه منسجم و کارشناسانه در راستای تقویت فرهنگ با اولویت نشر و توسعه و توجه به فواید و امتیازهای کتاب در همه حوزه‌های مختلف داشته باشند.       
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول