اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد کرمانشاه خبر داد:

برگزاری نمایشگاه کتاب در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه گفت: هفتمین نمایشگاه سراسری کتاب استان کرمانشاه از 25مهرماه تا اول آبان ماه بر‌گزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه کتاب در کرمانشاه
حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: هفتمین نمایشگاه سراسری کتاب استان کرمانشاه برای چهارمین سال متوالی از 25 مهرماه در این استان بر‌گزار‌ی خواهد شد.
وی با اشاره به اهداف بر‌پایی نمایشگاه سراسری کتاب ادامه داد‌: ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی در استان کرمانشاه  از اهداف مورد نظر است به طوری که مقام معظم رهبری به کتاب و کتاب خوانی  همواره تاکید دارند.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه اضافه کرد: هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه در 220 غرفه با حضور بیش از 400ناشر کشوری و استانی و با 40 هزار عنوان از جمله عمومی‌، مذهبی، کودک ونوجوان، پزشکی، کتا‌ب‌های دانشگاهی و...  که در قالب 400  جلد کتاب عرضه خواهد شد.
وی اضافه کرد: حدود500 میلیون تومان بن کتاب در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد که تخفیفی40درصد برای دانش‌آموزان‌، دانشجویان ، فرهنگیان‌، ادرات‌، نهادها و سازمان‌ها دارد.
آفتابی با اشاره به برگزاری نشست‌هایی حاشیه هفتمین نمایشگاه کتاب‌، افزود: در حاشیه نمایشگاه نشست‌های تخصصی درباره بیداری اسلام، حجاب وعفاف، جنگ نرم‌، دفاع مقدس و نقد بررسی کتاب بر‌گزار خواهد شد.
وی ادامه داد‌: تبلیغات محیطی در بحث حجاب، عفاف و نماز که  مقام معظم رهبری در دیدار با علما و طلاب استان کرمانشاه بر آن تاکید داشت، در حاشیه هفتمین نمایشگاه کتاب استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد‌: کتاب حلقه وصل دل و اندیشه‌ است و نمایشگاه کتاب، فرصتی را برای رقابت ناشران به وجود می‌آورد که مانند ‌میدانی برای کشف استعدادها و شکوفایی خلاقیت‌هاست.
مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: بر گزاری نمایشگاه سراسری استان کرمانشاه از 25 مهر ماه تا اول آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی استان پارک شاهد بر‌گزار خواهد شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول