اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره ارشاد آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری جلسات نقد در نمایشگاه کتاب ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: جلسات نقد و بررسی کتاب در نمایشگاه کتاب ارومیه برگزار می‌شود.

برگزاری جلسات نقد در نمایشگاه کتاب ارومیه
حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در حاشیه نهمین نمایشگاه کتاب ارومیه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب فرصت با ارزش و مناسبی است تا به اهداف مختلف در حوزه کتاب و کتابخوانی برسیم.
وی تصریح کرد: نمایشگاه‌ها این فرصت را فراهم می‌کنند تا علاقمندان به کتاب و کتابخوانی به تازه‌های نشر دست یابند.
این مسئول افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب در استان‌‌ها مکانی است برای کسانی که نمی‌توانند از نمایشگاه‌ کتاب تهران بازدید کنند.
کریمی با بیان اینکه نکته قابل توجه در ارتباط با برگزاری نمایشگاه‌های کتاب استانی این است که با رشد کمی نمایشگاه‌ها مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: چنین رویدادهایی در همه استان‌ها و به صورت هر ساله برگزار می‌شود و باید به رشد کیفی آنها نیز توجه داشته و شاهد برپایی با قوت آنها باشیم.
وی به ویژگی نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: کتاب‌های به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف عرضه می‌شوند که 20 درصد آن توسط ناشران شرکت‌کننده، 10 درصد توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و 10 درصد دیگر توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی منظور می‌شود.
این مسئول ادامه داد: در این نمایشگاه کتاب‌ها با موضوع‌های آموزشی، علمی،‌ دانشگاهی، ادبی، عمومی، پزشکی، کودکان، فنی و مهندسی، دفاع مقدس و دینی عرضه می‌شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: ارائه بن کارت الکترونیکی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برگزاری جلسات نقد کتاب توسط خانه کتاب را از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: تجلیل از نویسندگان،‌ ناشران و مولفان استان نیز از دیگر برنامه‌های نهمین نمایشگاه کتاب ارومیه است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول