اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمین نمایشگاه کتاب قزوین صورت می‌گیرد؛

حضور نشریات و خبرگزاری‌ها در نمایشگاه کتاب قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین از نشریات و خبرگزاری‌های استان دعوت کرد تا در چهارمین نمایشگاه کتاب استان حضور یابند.

حضور نشریات و خبرگزاری‌ها در نمایشگاه کتاب قزوین
علی علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: چهارمین نمایشگاه کتاب در استان قزوین از 16 مهر ماه گشایش می‌یابد و این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا از این توانمندی بهره برد و نشریات استان را معرفی کرد.
وی ادامه داد: با توجه به این امر صاحبان نشریات استانی، سراسری و خبرگزاری‌ها می‌توانند با مراجعه و یا تماس با خانه مطبوعات استان، علاقمندی خود را برای حضور در این نمایشگاه اعلام کنند تا رایزنی‌های لازم با برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب صورت گیرد.
رئیس خانه مطبوعات استان قزوین اضافه کرد: با اعلام آمادگی نشریات و خبرگزاری‌ها، پس از در اختیار گرفتن غرفه‌ها، برنامه‌ریزی لازم برای حضور نشریات از سوی خانه مطبوعات استان صورت می‌گیرد.
وی عنوان کرد: امیدواریم مدیران مسئول و سردبیران نشریات با حضور خود پاسخگوی مراجعان و مردم فرهنگ‌دوست استان قزوین باشند.
علی‌محمدی در خصوص تعداد غرفه‌های مختص نشریات اعلام کرد: ما برای گرفتن غرفه برای حضور نشریات و خبرگزاری‌ها در حال رایزنی هستیم و تاکنون توانسته‌ایم تا سه غرفه برای برگزاری نمایشگاه مطبوعات موافقت بگیریم که این منوط به این است که نشریاتی که واقعا علاقمند به شرکت در نمایشگاه هستند و امکانات را فراهم می‌بینند، اعلام آمادگی کنند.
وی با اشاره به تقسیم‌بندی زمان برای حضور نشریات تصریح کرد: زمانی که اعلام می‌شود یک نشریه در نمایشگاه حضور یابد، باید مدیر مسئول نشریه نیز حضور پیدا کند و به سؤالاتی که ممکن است از سوی مردم مطرح شود، پاسخ دهد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول