اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد:

ارائه تخفیف ویژه نمایشگاه کتاب به دانشجویان

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تخفیف ویژه‌ای در نمایشگاه کتاب به دانش‌آموزان و دانشجویان که به طور مستقیم با کتاب سر و کار دارند، ارائه شود.

ارائه تخفیف ویژه نمایشگاه کتاب به دانشجویان
سید سلمان ذاکر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسائل فرهنگی استان با رویکرد فرهنگی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود.
وی تصریح کرد: برای تخصیص بودجه برای راه‌اندازی مکان‌های فرهنگی در ارومیه تلاش زیادی از سوی نمایندگان مجلس انجام می‌شود.
این مسئول افزود: پیگیری تاسیس کتابخانه بزرگ در ارومیه را هم در برنامه داریم که در مرحله بهره‌برداری است.
ذاکر با اشاره به این نکته که توجه به فرهنگ کتابخوانی از افتخارات دولت دهم است، افزود: برپایی نمایشگاه‌های کتاب در ارومیه به عنوان یکی از اقداماتی است که در زمینه ترویج کتابخوانی انجام می‌شود.
وی برپایی نمایشگاه‌های کتاب را در ایجاد فرهنگ مطالعه موثر دانست و خاطرنشان کرد: محیط نمایشگاه‌ به خودی خود مخاطبان را برای حضور در نمایشگاه ترغیب می‌کند.
این مسئول گفت: این نمایشگاه برای افرادی که شرایط سفر به شهرها یا استان‌های همجوار برای تهیه کتاب را ندارند این امکان را فراهم می‌کند تا نه تنها کتاب مورد نیاز خود را تهیه کنند بلکه از ده‌ها کتاب دیگر نیز بهره‌مند شوند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایشگاه‌های کتاب برای تاثیرگذاری بیشتر باید ویژگی‌های متعددی داشته باشند.
ذاکر تصریح کرد: در نمایشگاه‌ها باید کتاب‌های به روز توزیع شود تا مخاطبان پاسخ شبهات خود را در زمینه‌های مختلف دریافت کنند.
وی افزود: نمایشگاه‌ها باید کتاب‌ در زمینه‌های مختلف را دارا باشند که این ویژگی به نمایشگاه‌ها جامعیت می‌بخشد.
این مسئول به ویژگی‌های نمایشگاه کتاب اشاره کرد و ادامه داد: ارائه تخفیف ویژه و بن به مخاطبان به ویژه برای اقشاری که با کتاب سر و کار دارند مانند دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها می‌تواند یکی از روش‌های جذب مخاطب بیشتر باشد.
ذاکر مکان نمایشگاه را نیز در جذب مخاطبان موثر دانست و اعلام کرد: شرایط جغرافیایی نمایشگاه باید به شکلی باشد که ورود به نمایشگاه تسهیل شود.
اتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول