اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت 13 آبان‌ماه؛

نمایشگاه کتاب در چهارمحال و بختیاری برپا می‎شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت روز 13 آبان‌ماه نمایشگاه کتاب در این استان برپا می‎شود.

نمایشگاه کتاب در چهارمحال و بختیاری برپا می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی امروز در نشست برنامه‌ریزی مراسم یوم الله سیزدهم آبان‌ماه در این استان، اظهار داشت: سیزدهم آبان‌ماه یادآور خاطرات فراموش نشدنی در تاریخ ایران اسلامی است و با توجه به مصادف شدن این روز شگفت با روز جمعه، تدابیر ویژه‌ای باید در نحوه اجرای برنامه‌های امسال اتخاذ شود.
وی با اشاره به وقوع سه واقعه مهم و سرنوشت ساز در شکل‌گیری عظمت روز سیزدهم آبان‌ماه، گفت: با توجه به تحولات منطقه و بیداری جهان اسلام مراسم سیزدهم آبان‌ماه امسال از حساسیت خاصی برخوردار است.
گرجی با تأکید بر اینکه تبلیغات در این زمینه باید به نحوی باشد که با تبلیغات منفی دشمنان مقابله کند، گفت: برهمین اساس لازم است تا تمامی مسئولان کمیته‌های ده‌گانه یوم‌الله سیزدهم آبان‌ماه استان در راستای بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به دانش‌آموزان در راستای هرچه باشکوهتر و با صلابت‌تر برگزار شدن مراسم بکوشند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های روز سیزدهم آبان‌ماه در این استان، گفت: اجرای سرود و همخوانی دانش آموزان، برپایی نمایشگاه کتاب و cd، تهیه و تدوین تیزر تبلیغاتی به منظور فضاسازی مراسم، پخش سرودهای خاص سیزدهم آبان‌ماه از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‎رود.
وی در ادامه هوشیاری و ارتقای بصیرت سیاسی دانش‌آموزان را از عوامل موثر ناکام گذاشتن دشمنان در دستیابی به اهداف شیطانی اعلام کرد و گفت: 13 آبان از خاطره‌انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و شاید تاریخ معاصر ما روزی به این اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد.
گرجی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدحسین فهمیده و 22 شهید دانش‌آموز تالش، بر استمرار راه این شهیدان والامقام و دیگر شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: 13 آبان صرفا حادثه و واقعه‌ای تاریخی نیست، بلکه فرهنگی عظیم از مفاهیم و ارزش‌های والای انسانی و اسلامی است که ریشه در عاشورای حسینی دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری فرهنگ ضد استکباری و ضد استعماری، فرهنگ مبارزه با ظلم، جور و فساد و ایستادن در برابر ننگ، ذلت و خواری را از یادگارهای فرهنگی 13 آبان دانست و تصریح کرد: واقعه عظیم 13 آبان سبب بیداری بیشتر، وحدت و همدلی ملت ایران در رویارویی با توطئه‌های دشمنان شد.
وی با بیان اینکه استکبار در جهان رو به نابودی و زوال است، گفت: اعمال تحریم‌ها و قطعنامه‌های تهدیدآمیز توسط استکبار جهانی علیه ملت‌های مسلمان جهان امری تازه نیست و اتحاد و همدلی جهان اسلام این توطئه‌ها را خنثی می‌کند.
گرجی برگزاری مراسم سیزدهم آبان‌ماه سال گذشته استان را بسیار خوب و منسجم ارزیابی کرد و افزود: تظاهرات ضد استکباری امسال بعد از نماز دشمن شکن جمعه از جلو درب اصلی مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد آغاز و با خروش امت خداجو و ولایت‌مدار استان در نفی هرگونه استکبار و استبداد پایان خواهد گرفت.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول