اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

عرضه تازه‌های نشر امتیاز مهم نمایشگاه کتاب تبریز است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: عرضه تازه‌های نشر امتیاز مهم نمایشگاه کتاب تبریز است.

عرضه تازه‌های نشر امتیاز مهم نمایشگاه کتاب تبریز است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، پرویز آژیده اظهار داشت: نمایشگاه کتاب تبریز یکی از مهم‌ترین رویدادهای فرهنگی منطقه شمال‌غرب کشور محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه مسائل فرهنگی، سیاسی و دینی در کشور با هم عجین هستند، خاطر نشان کرد: مسائل فرهنگی و سیاسی ریشه در باورهای دینی ملت ایران دارند و این امر غیر قابل تفکیک از هم هستند.
آژیده با اشاره به بخش‌هایی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مهندسی فرهنگی و تاکید بر لزوم پرداخت به مقوله‌های فرهنگی تصریح کرد: خوشبختانه توجه به مسائل فرهنگی در استان آذربایجان‌شرقی برای منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است، که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز دلیلی بر این ادعا است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تعامل و همکاری مسئولان استان در برنامه‌های فرهنگی گفت: اعتقاد به کار فرهنگی نزد مسئولان استان مقوله‌ای حائز اهمیت است که نمونه آن در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز تجلی یافته است.
وی عرضه تازه‌های نشر را امتیاز مهم نمایشگاه کتاب تبریز دانست و افزود: حضور پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی و همچنین استقبال گسترده دانش‌آموزان همزمان با ماه مهر امتیاز منحصر به فرد برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز است.
نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز با حضور یک هزار ناشر از سراسر کشور با 100هزار عنوان کتاب تا دوازدهم مهر ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز در حال برگزاری است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول