اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد‌ استان مرکزی:

بازبینی آثار جشنواره تئاتر استان مرکزی پایان یافت

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان مرکزی از پایان کار بازبینی آثار شرکت کننده دربیست و سومین جشنواره تئاتر استانی خبر داد.

بازبینی آثار جشنواره تئاتر استان مرکزی پایان یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، محمدحسن افشاری گفت: داوران مرحله بازبینی این جشنواره، پس از بازبینی نمایش‌های اجرا شده در سطح استان 10 اثر نمایشی را برای شرکت در بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی تأیید کردند.
وی اظهارداشت: تئاتر «مکافات سرجوقه» به کارگردانی میثم سرآبادانی، «داستان یک مرد» به کارگردانی سعید کمانی، «خنکای ختم خاطره» به کارگردانی جواد روستایی،‌ «هتل بی ستاره» به کارگردانی سیدمحمد محمدی، «خورشید پا به ماه است» به کارگردانی حداد خدام، «مکبث به روایت مردم» به کارگردانی افق ایرجی، «بوی بهشت» به کارگردانی ناصرکریمی‌نیک،  «سفرنامه مرجان» به کارگردانی سینا بهشتی، «حصار حسون» به کارگردانی علیرضا جنتی‌راد  و «سوگ سیاوش» به کارگردانی مهدی دریایی در بخش جنبی آثار منتخب در بخش بازبینی هستند.
افشاری افزود: بیست و سومین جشنواره تئاتر استانی از بیست و هفتم مهر ماه سال جاری به مدت سه روز در فرهنگسرای آینه اراک به همت این اداره کل برگزار خواهد شد.
‌سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، گفت: اولویت اصلی انتخاب آثار جشنواره تئاتر امسال توجه به میراث گرانقدر دینی، ملی و تأکید بر ویژگی‌های فرهنگی، اقلیمی، بومی و مخاطب‌گرایی، توجه به مضامین و ارزش اجتماعی، اخلاقی و هنجارشناسی، توجه ویژه به گزینش آثار فاخر و برجسته از نظر محتوایی، کیفی و هنری با توجه به سبک و شیوه اجرایی و انعکاس ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به روز بودن موضوع نمایش بوده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول