اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان:

تئاتر خیابانی بر مبنای ارزش‌های اسلامی اجرا شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل امور اجتماعی گیلان گفت: تئاتر خیابانی باید بر مبنای دینی و اصول ارزش‌های اسلامی اجرا شود.

تئاتر خیابانی بر مبنای ارزش‌های اسلامی اجرا شود
به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، عزیزی پورعزیزی ظهر امروز در مراسم پایانی تئاتر استانی این شهرستان اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را از اقدام‌های دولت عنوان کرد.
وی با بیان اینکه پیگیری‌هایی در وزارت کشور درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی در حال اجراست، تصریح کرد: برنامه‌های زیادی در این راستا ابلاغ شده که یکی از آن بحث تئاتر خیابانی است.
این مسئول با اشاره به اینکه مسئولیت اجرای طرح تئاتر خیابانی به بخش خصوصی واگذار شده است، افزود: اعتباراتی در این زمینه پیش‌بینی و عوامل آن مشخص شده است و این طرح باید بر اساس مبنای دینی، اصولی و ارزش‌های اسلامی باشد.
وی با تاکید بر اینکه هر برنامه‌هایی که توسط سازمان‌های دولتی در شهرستان اجرا می‌شود باید با نگاه دینی و ارزش‌های اسلامی باشد،  تصریح کرد: این کار به این دلیل است که هجمه‌هایی از طرف استکبار جهانی و عوامل دشمنی‌های بیرونی و داخلی به نظام جمهوری اسلامی برای انحراف جوانان سرازیر شده است.
پورعزیزی با تصریح بر اینکه استکبار میلیاردها دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است، خاطرنشان کرد: در صورتی که برنامه‌های ما در راستای مبنای دینی و ارزش‌ها اجرا شود به طور یقین جامعه به طرف ولنگاری سوق داده نمی‌شود.
وی اضافه کرد: افرادی که پس از انقلاب اسلامی متولد شده‌اند در این جامعه در حال زندگی کردن هستند و اگر نقص و انتقادی بر آنها وارد است به دلیل عدم آگاهی است.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر ضرورت برگزاری تئاترهای خیابانی با مبنای دینی و ارزش ‌ای اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های زیادی در مدت تحول اجتماعی در نطر گرفته شده که 70 درصد آن برنامه‌های فرهنگی است.
وی ایجاد مکتب‌خانه‌های قرآن، اعزام روحانیت به مدارس و... را از جمله ین برنامه ها ذکر کرد و افزود: در زمینه حجاب و عفاف نیز برنامه‌هایی در دست اجراست.
پورعزیزی یادآور شد: در حال حاضر 26 دستگاه متولی برنامه‌های عفاف و حجاب هستند و هر سازمان شرح وظایفی دارد که باید بر مبنای دین مبین اسلام انجام شود.
وی بدحجابی را یک نوع محدودیت در جامعه دانست و اذعان داشت: خداوند به انسان آزادی و مشروعیت داده است و باید تلاش کنیم تا آزادی‌های فردی را با بدحجابی زیرسؤال نبریم و حقوق شهروندی را در همه جا رعایت کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول