اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان خبر داد:

شرکت 8 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هشت گروه نمایشی در بیست و ‌یکمین جشنواره تئاتر استان شرکت می‌کنند.

شرکت 8 گروه نمایشی در جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان
عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان از 25 مهرماه به مدت سه روز در دو سالن تئاتر شهر و اشراق در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود که در این دوره از جشنواره سه داور به همراه داور ناظر کار قضاوت را برعهده دارند.
وی افزود: پنچ گروه نمایش از زاهدان و از شهرستان‌های ایرانشهر، خاش و زابل هر کدام یک گروه نمایش در بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان سیستان و بلوچستان شرکت می‌کنند.
مدیر کل ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: از بین هشت گروه نمایشی راه یافته به جشنواره استانی دو گروه نمایشی برتر به جشنواره منطقه هرمزگان راه پیدا می‌کنند.
دانشی گفت 14 گروه نمایش در این دوره از جشنواره تئاتر استان شرکت کردند که در نهایت هشت گروه توسط هیئت بازبینی انتخاب شدند.
وی افزود: اعترافات در مورد زنان به کارگردانی رامین رخ فروز، کبوتری ناگهان، به کارگردانی خانم آناهیتا ریسباف، قورباغه، مرا ببوس شاهزاده به کارگردانی مهدی تقی زاده، سودابه و سیاوش به کارگردانی ابوالفضل هاشمی، آبی به رنگ دریا به کارگردانی علی جامی پنج گروه نمایش انتخاب شده از زاهدان که در مرحله استانی شرکت می‌کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ایستاده تا مقصد، قطار جنوب و اسماعیل، اسماعیل به ترتیب از ایرانشهر، زابل و خاش سه گروه نمایش دیگری که در این دوره از جشنواره مرحله استانی شرکت می‌کنند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول