اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هنرهای نمایشی شهرستان کنگان خبر داد:

برگزاری جشنواره تئاتر نخل در بندر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس هنرهای نمایشی شهرستان کنگان از برگزاری جشنواره تئاتر نخل در بندر کنگان خبر داد.

برگزاری جشنواره تئاتر نخل در بندر کنگان
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، محمود حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان کنگان و استان بوشهر دارای استعدادهای هنری و فرهنگی درخشانی است و باید نسبت به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی در این منطقه اهتمام ورزیم.
وی افزود: تئاتر از هنرهای ریشه‌دار و قدیمی و اصیل است و باید توجه بیشتری به این هنر داشته باشیم و از هنرمندان این رشته باید حمایت بیشتری شود.
رئیس هنرهای نمایشی شهرستان کنگان از برگزاری جشنواره تئاتر نخل در کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این جشنواره که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان برگزار می‌شود، سکوی پرتاب و پنجره امیدی برای علاقه‌مندان به این رشته است.
حیدری با بیان اینکه گروه‌های نمایشی باید آمادگی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ آبان به دبیرخانه جشنواره اعلام کنند گفت: زمان بازبینی آثار ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری و زمان برگزاری جشنواره نیز در هفته نخست آذر ماه خواهد بود.
وی اذعان داشت: این جشنواره می‌تواند باعث ایجاد پیوند و ارتباط میان مخاطبان و هنرمندان عرصه نمایش شده و پاسخ جامعی به نیازهای مخاطبان تئاتر در شهرستان کنگان بدهد.
این مسئول افزود: توجه بیشتر به گروه‌های نمایشی شهرستان، ایجاد حس رقابت میان گروه‌های نمایشی و ایجاد ارتباطی منسجم میان گروه‌های تئاتر و هنرمندان از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.
حیدری گفت: با برگزاری این جشنواره می‌توان تا حد زیادی به اعتلای هنر نمایش و معرفی فعالیت‌های موسسه هنرهای نمایشی در شهرستان کنگان کمک کرد.
وی اضافه کرد: کشف استعدادهای خلاق در حوزه هنر نمایش و تبادل دانش و فنون هنر نمایش از دیگر اهداف این جشنواره هنری است.
رئیس هنرهای نمایشی شهرستان کنگان حضور دانش‌آموزان، دانشجویان، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی در جشنواره را آزاد اعلام کرد و یادآور شد: موضوع جشنواره نخل، آزاد بوده و علاقه‌مندان می‌توانند با هر موضوعی در جشنواره شرکت کنند.
وی اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را تا زمان اعلام شده به دفتر دبیر خانه واقع در آدرس کنگان- شهرک شهید بهشتی- اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی- دبیرخانه جشنواره تئاتر نخل ارسال کنند.
حیدری خاطرنشان کرد: مسئولان شهرستان کنگان حمایت مطلوبی از هنرمندان داشته‌اند و امیدوار هستیم با همدلی و همکاری بتوانیم در راستای فتح قله‌های بلند پیشرفت موفق شویم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول