اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین:

بداخلاقی‌ها، فرصت انتخابات را به معضل تبدیل نکند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: انتخابات یک فرصت است اما حرکت‌های غیراخلاقی گاهی این فرصت را به معضل تبدیل می‌کند.

بداخلاقی‌ها، فرصت انتخابات را به معضل تبدیل نکند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیروس صابری صبح امروز در دیدار با مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس که در دفتر معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، بیان داشت: در استان قزوین هم خبرگزاری‌ها و هم نشریات در دمیدن روح امید به جامعه و بیان عملکرد دولت، فعال هستند.
وی ادامه داد: کارهای بزرگی توسط دولت در حال انجام است، به ویژه در استان قزوین این اقدامات مشهود است به طوری که در روستاهای دورافتاده الموت نیز مردم از نعمت آب و برق بهره‌مند هستند و در مورد گاز نیز عملیات گازرسانی به این منطقه آغاز شده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: امکانات و خدمات در مناطق مختلف استان مشهود است به ویژه در بحث جاده‌ها و راه‌های روستایی تغییرات محسوس است و هر روز این تغییرات وجود دارد و مرتب دیده می‌شود.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: انتخابات یک فرصت است و مردم می‌توانند در حکومت و کشور، آینده خود را رقم بزنند ولی متأسفانه حرکت‌های غیراخلاقی گاهی این فرصت را تبدیل به معضل می‌کند.
صابری یادآور شد: در استان قزوین نیز برخی کاندیداهای احتمالی بداخلاقی‌های انتخاباتی را دارند و حتی تبلیغات خود را زود آغاز کرده‌اند.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم استان قزوین در انتخابات‌‌های مختلف تصریح کرد: قزوین استانی است که حضور مردم آن در انتخابات‌ چشمگیر بوده است به طوری که در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 90 درصد مردم در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند و این حضور نیز چشمگیر بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین مردم خوبی دارد به طوری که در بلایای طبیعی، برف و زلزله نیز ما حضور و کمک خوب مردم را داشتیم و همچنین مسئولان در استان نیز بسیار هماهنگ هستند و این هماهنگی بسیار اهمیت دارد زیرا ناهماهنگی در بحران موجب خنثی شدن فعالیت‌های یکدیگر می‌شود.
وی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به مصلحت‌های نظام در انتشار اخبار اظهار کرد: خبرها باید ارزش خبری داشته باشد تا مردم بخوانند اما نباید به هر قیمتی این امر صورت گیرد زیرا ممکن است خبری ارزش خبری بالایی داشته باشد و همه آن خبر را بخوانند که تضعیف نظام و مسیر انقلاب را به دنبال داشته باشد.
صابری یادآور شد: مردم برای این انقلاب و نظام هزینه کردند و زحمت می‌کشند و انقلاب به سختی به دست آمده و به سختی نیز از آن نگهداری شده است.
وی با اشاره به پیشرفت ایران در عرصه‌های مختلف تأکید کرد: دوره سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم و نتایج آن را نیز دیده‌ایم و امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله هسته‌ای پیشرفت کرده است.
معاون استاندار قزوین گفت: انسان از دیدن اقتدار امروز ایران در مقابل زحماتی که کشیده شده، لذت می‌برد و آینده روشنی نیز برای این کشور دیده می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: این موفقیت‌ها نشان می‌دهد که درخت انقلاب ثمر نتیجه داده است.
وی خاطرنشان کرد: البته بعضی مواقع می‌شود مردم را متوقع کرد که مسئولان نیز کاری انجام دهند زیرا اینکه به فکر مردم بودن به کارهایمان برکت می‌دهد.
صابری در پایان با تقدیر از عملکرد خبرگزاری فارس در قزوین اظهار داشت: حضور خبرگزاری فارس در قزوین در برنامه‌های خبری پررنگ است و به نشریات دیگر خوراک می‌دهد. این رسانه عملکرد قوی دارد و ارتباط ما نیز با این خبرگزاری مطلوب است.
حسن کربلایی مدیرکل استان‌های خبرگزاری فارس نیز در ادامه توضیحاتی را در مورد فعالیت این خبرگزاری به معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ارائه کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول