اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان:

راه سوءاستفاده از امکانات دولتی در انتخابات بسته شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات مجری قانون هستند و باید با هوشیاری راه هرگونه سوء استفاده از امکانات و موقعیت‌های دولتی را سد کنند.

راه سوءاستفاده از امکانات دولتی در انتخابات بسته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، گل‌محمد بامری ظهر امروز در دیدار با فرمانداران سراسر استان هرمزگان اظهار داشت:‌ بسترسازی برای حضور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یک وظیفه است.
وی همچنین بر فراهم سازی زمینه‌های حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان ادامه داد: ما به‌عنوان مسئولان برگزار کننده انتخابات باید زمینه‌های حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای را فراهم کنیم.
بامری انتخاب افراد متعهد و متخصص و شایسته برای تصاحب کرسی مجلس را در گرو آگاهی دادن به مردم در راستای اهمیت انتخاب اصلح و حضور هوشمندانه آنان در پای صندوق های رای مهم دانست.
وی خاطرنشان کرد: دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجری بی‌چون و چرای قانون هستند لذا باید با هوشیاری راه هرگونه سوءاستفاده از امکانات و موقعیت‌های دولتی را سد کنند و تنها در چارچوب قانون به تکلیف شرعی و قانونی خود در برگزاری انتخابات سالم بیاندیشند.
بامری با توجه به نقش و جایگاه مردم در تصمیم‌سازی و پشتیبانی جانانه از نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: در بسیاری از کشورها حضور مردم در تصمیم‌سازی‌ها را به‌عنوان یک چالش می‌بینند اما این حضور آگاهانه در کشور ما همواره سرنوشت‌ساز بوده و مایه عزت و استقلال و پایداری آرمان‌ها است.
وی در این دیدار همچنین بر ارسال به موقع اخبار سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی شهرستان‌ها، همکاری با مسئولان و مجریان دست‌اندر کار طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن، برگزاری نشست‌های مشترک فرمانداران با هیئت‌های نظارت، مستندسازی فعالیت‌های انتخاباتی در شهرستان‌ها و اجرای هر چه بهتر طرح بازگشت اتباع خارجی تاکید کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در ادامه از برگزاری کارگاه آموزشی مجریان و دست اندرکاران انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آمادگی برای دور چهارم سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان و نظارت و ارزیابی هر 15 روز یک بار از عملکرد فرمانداران به‌عنوان برنامه مهم این حوزه نام برد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول