اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد:

توجه به اصل اساسی قانون‏مداری در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه بر لزوم توجه همه دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات به اصل اساسی قانون‏مداری تاکید کرد.

توجه به اصل اساسی قانون‏مداری در انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان فیروزکوه، با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیش رو است، برگزاری چنین انتخابات پرشور و پرحجمی را نیازمند عزمی ملی و جزمی راسخ دانست.
وی با بیان اینکه انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‏زند و رهبر فرزانه انقلاب نیز بر آن تاکید فراوانی دارند، افزود: معظم‏له اخیرا در کرمانشاه فرمایشات ارزشمندی را در این زمینه ارائه دادند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: همواره در راستای برگزاری انتخابات از منویات رهبری بهره برده‏ایم و این نخستین گام برای برگزاری انتخاباتی پرشور، بانشاط و سالم است.
افشارنادری با این تعبیر که انتخابت مبنا و پایه برپایی امنیت در جامعه اسلامی است، تصریح کرد: حضور و آرای مردم سبب می‏شود تا افتراقی که در سطح جامعه ممکن است وجود داشته باشد، تبدیل به وحدت شود و این نخستین اصل است که انتخابات می‏تواند امنیت کشور را تضمین کند و نباید بگذاریم که برگزاری این انتخابات مهم سبب ایجاد ناامنی در کشور شود.
وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات بسیار مهم است، خواستار تلاش و فعالیت تمام دستگاه‏های اجرایی در این زمینه شد تا مردم از نظام فاصله نگیرند چرا که حضور حداکثری مردم در صحنه پشتوانه نظام اسلامی است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه، پیام‏های زیادی را با خود به همراه دارد، این سفر را به معنای واقعی کلمه نمایان‎‏کننده عشق مردم به ولایت و انقلاب اسلامی دانست.
افشارنادری افزود: با وجود تمام توطئه‏هایی که علیه دولت و نظام اسلامی انجام می‏شود، خدمات‏رسانی خوبی در برهه کنونی در سطح جامعه انجام می‏گیرد و باید به گونه‏ای اقدام شود که وحدت مردم و مسئولان همواره حفظ شود.
وی تصریح کرد: اگر این وحدت همراه با یکپارچگی ملت حفظ شود، بی‏شک انتخابات خوبی را در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهیم داشت.
فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین با تاکید بر لزوم توجه همه دست‏اندرکاران برگزاری انتخابات به اصل اساسی قانون‏مداری، این اصل را بسیار مهم خواند و گفت: پیش از این و در انتخابات گذشته مشاهده شد که عده‏ای از قانون تمکین نکردند و این سبب ایجاد مشکلاتی شد که باید جلوی آن گرفته شود و در تمام مراحل برگزاری انتخابات به اصل قانون‏مداری توجه شود.
افشارنادری با تاکید بر اینکه در نظام اسلامی متولی و برگزارکنندگان حقیقی انتخابات خود مردم هستند، گفت: رهبری تاکید دارند که افراد دلسوز، اصلح و کارآمد در انتخابات برگزیده شوند و این افراد از جمله کسانی باشند که به کانون‏های قدرت و ثروت وابستگی ندارند.
وی با تاکید بر اینکه آثار و برکات انقلاب همواره باید بسط پیدا کند، گفت: هم‏اکنون ایران اسلامی به عنوان الگوی بسیاری از کشورها مطرح بوده و انقلاب‏های امروز جهان از شیوه انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کردند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه در عین حال با اینکه کشورهای سلطه‏گر دنبال فرافکنی در این زمینه هستند و می‏خواهند بحران‏های کشور خود را به سمت ایران اسلامی سوق دهند، گفت: مردم باید همواره از رهبر معظم انقلاب اسلامی تبعیت کنند تا این نقشه‏ها و توطئه‏ها خنثی شود.
افشارنادری ادامه داد: تجربه سال 88 برای دشمنان اسلام و نظام این پیام را داشت که آنها می‏توانند در انتخابات به موضوعاتی در داخل کشور دامن بزنند و به اهداف شوم خود برسند؛ اما به طور یقین مردم جلوی آنها خواهند ایستاد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول