اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

حضور پرشور مردم در انتخابات فتنه را برای همیشه خاموش میکند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات ‌مجلس فتنه را برای همیشه خاموش میکند.

حضور پرشور مردم در انتخابات فتنه را برای همیشه خاموش میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی‌ در گردهمایی یک روزه کارشناسان حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری و فرمانداری‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه نخستین مسئولیت دستگاه‌های حاکمیتی در هر استان ایجاد تدابیر دقیق منطقه‌ای و امنیت پایدار است، اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله در این حوزه اتخاذ تدابیر منظم و هماهنگ در تمامی حوزه‌ها برای پیشبرد و توازن در امور است.
وی با بیان اینکه فرمانداری‌ها حوزه‌های فرابخشی هستند، افزود: حوزه فرمانداری‌ها وظیفه هماهنگی و حفظ وحدت رویه متناسب با حوزه سیاسی و حاکمیتی در استان و شهرستان‌ها را بر عهده دارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان همچنین به نزدیک شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و تصریح کرد: فرمانداری‌ها در بین دستگاه‌های اجرایی بیشترین مسئولیت را در این حوزه دارند، چرا که فرمانداری‌ها مسئول برگزاری انتخابات و هماهنگ کننده با مسئولان بالادستی در این حوزه هستند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه مأموریت‌ها متناسب با کارکردها تعریف می‌شود، اضافه کرد: لازم است که این حوزه‌ها شناخته و متناسب با آن کار شود.
اسماعیلی با تاکید به اینکه دستگاه‌های حاکمیتی بیشترین هم‌گرایی فکری و عملی را باید با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند، بیان داشت: هرگونه کوتاهی در این زمینه در سیستم کلی کار تأثیر منفی داشته و عناصر و افراد در این جایگاه باید دلبستگی به معیارها و سیاست‌های نظام را داشته باشند.
وی به زمان انتخابات مجلس نهم در 12 اسفند سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از ارکان مهم نظام با رای مستقیم مردم انتخاب می‌شود که ما به عنوان نمایندگان مردم در سیستم باید به این امر توجه بیشتر و بازخوانی معیارها را در رأس قرار دهیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان همچنین به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر اخیر خود به کرمانشاه و جهت‌گیری‌های نظام در دولت نهم پرداخت و افزود: ایشان دولت نهم را به واسطه اینکه بیشترین نزدیکی را به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و نیز امام(ره) داشت به صورت ویژه حمایت کردند.
وی در ادامه صحبت‌های خود به زمان انتخابات ریاست جمهوری دولت نهم و تشریح مبانی تفکرات کاندیداها اشاره کرد و ادامه داد: دولت‌های بسیاری بر سر کار آمدند اما هیچ کدام به اندازه دولت فعلی نتوانستند احیاگر تفکرات شیعی، عدالت محوری در راستای گفتمان امام خمینی(ره) باشند.
اسماعیلی اضافه کرد: شاهد گفتمان اصولگرایی امام خمینی(ره) د‌ر موج خیزش‌های اسلام‌گرایی کشورهای مختلف ‌‌هستیم.
وی با تصریح بر اینکه اصل این خیزش‌های اسلامی بر مبنای تفکر امام خمینی(ره) و نیز رهبر معظم انقلاب شکل گرفته است، اظهار داشت: امروز تفکر اسلامی و استکبارستیزی رهبران ما مبنای مبارزات مردم جهان قرار گرفته است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان به وجود برخی مسائل و مشکلات کنونی در جامعه اشاره کرد و افزود: مسائل و مشکلات در همه دولت‌ها وجود داشته و دارد اما معدل و مسیر اصلی کار در دولت فعلی از سایر دولت‌های گذشته بیشتر است.
وی خطاب به کارشناسان حوزه سیاسی و امنیتی استان با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس تاکید کرد: مهم‌ترین نکته در بحث انتخابات دوره نهم تاکید بر حضور و مشارکت حداکثری مردم است.
اسماعیلی همچنین با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها مجری برگزاری انتخابات هستند، بیان داشت: فرمانداری متولی اجرای قانون است و حق موضع‌گیری در اجرای قانون و گرایش به سلیقه‌ای عمل کردن را ندارد.
وی با تاکید به این که با هرگونه تخلف احتمالی در این مورد برخورد می‌شود، اضافه کرد: باید در حد امکان مردم را تشویق و حضور پر‌شور در انتخابات کرد.
انتهای پیام/‌ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول