اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

همه در انتخابات مطیع قانون باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: همه در انتخابات باید مطیع قانون و مقررات باشند.

همه در انتخابات مطیع قانون باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد قهرمانی در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: تقوای الهی این است که انسان خود را از خطا و معصیت حفظ و صیانت کرده و همچنین خود را از محیط و عوامل گناه دور نگه دارد و در سایه این مراقبت‌ها است که مصونیت اخلاقی به دست می‌آورد.
وی افزود: خداوند در قرآن مصادیق تقوا و صفات پرهیزکاران را بیان فرموده و نتیجه نتیجه سهل‌انگارى و افتادن در وسوسه‌هاى شیطانى را ناشی از بی‌تقوایی و فراموشی یاد خود می‌داند از این رو افراد باتقوا باید درهای قلب خود را به روی شیطان و وسوسه‌های نفسانی ببندند و همواره بر ترک معصیت و گناه بکوشند.
قهرمانی در ادامه تقوا را قلعه محکمی دانست و اضافه کرد: انسان با ورود به این قلعه در برابر گناهان بیمه شده و به صفات متعالی مزین می‌شود و در این زمان جامعه اسلامی ما رشد یافته و از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی نجات می‌یابد.
وی در ادامه روز پیوند اولیا و مربیان را مورد اشاره قرار داد و گفت: هدف اصلی از تعلیم و تربیت رشد و پیشرفت انسان است که باید در زمینه علم‌آموزی و آموزش معارف اسلامی کوشا بوده و جوانان و نوجوانان را از آفت‌های جامعه حفظ کنند.
قهرمانی ارتباط صحیح با فرزندان را زمینه شکوفایی استعدادهای آنها خواند و تصریح کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان فرصت مناسبی برای گسترش همکاری و همدلی بین اولیا و مربیان در راستای پیشبرد اهداف تربیتی و آموزشی است تا اولیا و مربیان از توانایی‌های هم در تربیت صحیح فرزندان و نسل آینده بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه اظهار داشت: استقبال پرشور و گسترده مردم این خطه از رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده عمق پیوند مردم با رهبری و ولایت است.
قهرمانی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در این سفر ادامه داد: نظام اسلامی با مردم‌سالاری و تکیه بر آموزه‌های اسلامی توانسته پیروز شود و در برابر چالش‌هایی که استکبار جهانی برای این نظام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد کرده توانسته مقتدر و سرافراز ظاهر شود و دشمنان را روز به روز ناامید‌تر و مایوس‌تر کند.
وی گفت: با توجه به انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالجاری، همه باید مطیع قانون باشند و از بروز هر گونه فتنه و توطئه جلوگیری کنند و با حضور گسترده خود بیداری و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان در صحنه انتخابات حاضر باشند.
خطیب جمعه میاندوآب در بخش دیگری از سخنان خود چالش‌های جهانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: لیبرال دموکراسی آمریکایی که مدعی نجات بشر است جهان را با چالش‌های زیادی مواجه کرده و در آینده نزدیک به زباله‌دان تاریخ می‌افتد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول