اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی:

با تبلیغات زود هنگام کاندیداهای انتخاباتی برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: با کسانی که تبلیغات زودهنگام انتخاباتی انجام دهند، به شدت برخورد می‌شود.

با تبلیغات زود هنگام کاندیداهای انتخاباتی برخورد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد غفاری اظهار داشت: برخی از کاندیداهای احتمالی، تخلفات انتخاباتی انجام داده‌اند که تذکرات لازم به آنها داده شده و در این راستا تاکنون هیچ پرونده قضایی تشکیل نشده است.
وی با اشاره به اهمیت رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها، تصریح کرد: باید در کنار تلاش برای ایجاد فضای رقابتی تمام اصول و قوانین انتخابات به بهترین شکل مراعات شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه‌های 12‌گانه استان حرکات کاندیداهای احتمالی رصد می‌شود و امیدواریم که همه کاندیداها طبق قانون عمل کنند و تخلف انتخاباتی از آن‎ها سر نزند.
وی گفت: موضوع مهم در هر انتخاباتی حضور حداکثری مردم است و باید بستر لازم برای تحقق این امر فراهم شود.
غفاری اظهار داشت: باید با تبیین اهمیت جایگاه مجلس برای مردم زمینه مشارکت حداکثری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را فراهم کرد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو استان کردستان و خراسان رضوی انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری برگزار خواهد شد، افزود: در این رابطه تعداد صندوق‌های اخذ رای در استان به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
وی به چالش سن رای‌دهندگان در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سن رای دهندگان در انتخابات خبرگان رهبری 15 سال و در انتخابات مجلس 18 سال است و حوزه‌های
رای‌گیری به صورت مشترک است، پیشنهادی از استان به تهران ارسال شده که سن رای دهندگان در هر دو انتخابات به 18 سال افزایش پیدا کند.
غفاری ابراز امیدواری کرد: با تایید این پیشنهاد روند برگزاری دو انتخابات در استان تسهیل شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول