اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

انتخابات عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان یزد، گفت: انتخابات عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی است.

انتخابات عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات عالی‌ترین نماد مردم‌سالاری در جمهوری اسلامی ایران است که با مشارکت آحاد مردم دلبستگی به نظام مقدس و اعتماد به مسئولان را به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ابتدای انقلاب با رای همه مردم به تثبیت رسیده است، افزود: در سال‌های اخیر حضور مردم در عرصه‌های انتخابات کشور پرشورتر بوده به نحوی که مشارکت 85 درصدی مردم در انتخابات دوره دهم ریاست جمهوری، یک رکورد جهانی به حساب می‌آید.
دشتی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بعد معنوی و اعتقادی زندگی بشر را در مردم نهادینه کرده و مردم کشورمان نیز با حضور خود در عرصه‌های انتخاباتی، نظام و انقلاب را از خود و برای خود می‌دانند.
دشتی با اشاره به برکات حضور حداکثری مردم در صحنه‌های انتخاباتی تصریح کرد: در مقابله با فتنه سیاسی 88 که با برنامه‌ریزی و همراهی جبهه مخالف جهانی علیه کشور ما رخ داد، نظام و انقلاب توانست تا با مشارکت مردم موفق و سربلند شود.
وی افزود: قانون گسترده هدفمندی یارانه‌ها که جراحی اقتصادی کشور است و مردم چشم انتظار اجرای آن بودند با حمایت و مشارکت مردم اجرا شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد ادامه داد: سفرهای استانی دولت نهم و دهم نیز جلوه‌ای دیگر از موفقیت مشارکت مردم است.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: جنبش‌های منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران به منظور حذف دیکتاتورها از منطقه و مبارزه با استکبار جهانی نشان از توفیق مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
دشتی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری یک انتخابات نمونه و باشکوه را از راهبردهای اصلی دولت دانست.
وی اجرای صحیح قانون و صیانت از آرای مردم، هماهنگی دستگاه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی درست و تشریح و تبیین اهمیت انتخابات آینده را از الزامات برگزاری انتخاباتی باشکوه و نمونه دانست.
رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات دوره نهم مجلس که از فناوری جدید به منظور سهولت امر انتخابات برای مردم استفاده می‌شود، بر ضرورت و اهمیت آموزش آن تاکید کرد.
وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها که به‌عنوان ضلع اصلی کار در زمینه اطلاع‌رسانی به حساب می‌آیند در راستای تبیین اهمیت و ضرورت حضور مردم در انتخابات نهم مجلس و برگزاری پرشور با حضور حداکثری همچون گذشته تلاش کنند.
در این جلسه جانشین رئیس ستاد و مسئولان کمیته‌های تدارکات و پشتیبانی، امنیتی و انتظامی، فناوری و آموزش و تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز به تشریح وظایف و برنامه‌های کمیته‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول