اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی هشدار داد:

سوءاستفاده برخی جریانات از شهدا در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: سوءاستفاده برخی جریانات از شهدا در آستانه انتخابات قابل قبول نیست و متولیان یادواره شاهد باید مراقب این مسئله باشند.

سوءاستفاده برخی جریانات از شهدا در آستانه انتخابات
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بهلول نعمتی پیش از ظهر امروز در جمع دبیران یادواره‌های شاهد آذربایجان‌شرقی خواستار برگزاری برنامه‌های یادواره شهدا به نحو ارزشمند و تاثیرگذار در جامعه شد.
وی با بیان اینکه در ترکیب و نحوه برگزاری یادواره‌های شاهد باید به شخصیت افراد توجه شود، گفت: باید افرادی متولی برگزاری یادواره‌های شاهد باشند که دارای چهره خوشنام بوده و اغراض جانبی از این جهت نداشته باشند.
نعمتی اظهار کرد: متاسفانه برخی یادواره‌های شاهد به محلی برای سوءاستفاده افراد خاص تبدیل شده و اغراض مختلفی در این زمینه دنبال شده که شایسته فرهنگ شهادت نیست.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی، مردمی کردن یادواره‌های شاهد را موجب ماندگاری این برنامه‌ها دانست و گفت: همانگونه که مردم نذورات مختلفی را در ایام  مذهبی سال در نظر می‌گیرند، باید یادواره‌های شاهد نیز بر همین منوال برگزار شود.
وی تصریح کرد: 7 هزار و 500 اثر از شهدا به صورت الکترونیکی در استان جمع‌آوری شده است و این آثار می‌تواند در یادواره‌های شاهد مورد استفاده قرار گیرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی گفت: سوءاستفاده برخی جریانات از شهدا در آستانه انتخابات قابل قبول نیست و متولیان یادواره شاهد باید مراقب این مسئله باشند.
نعمتی خاطرنشان کرد: شان شهدا بالاتر از آن است که مورد سوءاستفاده یک جریان خاص قرار گیرد و باید به این مسئله توجهی خاص شود.
وی در ادامه با تاکید بر برگزاری کیفی یادواره‌های شاهد اظهار کرد: یادواره‌های شاهد باید به صورتی کیفی برگزار شده و تاثیرگذاری این یادواره‌ها بیشتر از موضوعات دیگر مورد توجه باشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رفع مشکلات برگزاری یادواره‌های شاهد مورد توجه کلان مسئولان قرار دارد، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی از سوی مسئولان مورد توجه بوده و در استان نیز این همت و توجه وجود دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول