اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی:

انتخابات بسیار پیچیده و حساسی را پیش‌رو داریم

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی گفت: ما انتخابات بسیار حساس و پیچیده‌ای را بعد از انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم.

انتخابات بسیار پیچیده و حساسی را پیش‌رو داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محمد حسین محرابی عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه خراسان رضوی که در اردوگاه ثامن‌الحجج مشهد برگزار شد، انتخابات پیش روی مجلس را مهم، حساس و پیچیده برشمرد و اظهار داشت: بعد از فتنه 88 دشمن برای انتخابات مجلس شورای اسلامی حساسیت و تلاشش بیشتر است.
وی در ادامه گفت: فردی ‌سال 85 به اسم رامین جهان‌بگلو در ایران دستگیر شد و منافقان، کمونیست‌ها، چریک‌ها، لیبرال‌ها و کشورهای اروپایی و آمریکایی برای آزادی وی اطلاعیه صادر کردند.
حجت‌الاسلام محرابی ادامه داد: پدر این شخص در دوران انقلاب در رژیم شاه انجمن اصلاحات را راه‌اندازی می‌کند و سپس با حزب توده همکاری می‌کند و بعد از آن با شاه همکاری می‌کند و در ادامه به عنوان نماینده شاه در سازمان اپک نیز معرفی می‌شود و همچنین همسر این شخص در جشن‌های فرهنگ و هنر شیراز گرداننده این جشن‌ها در بخش خانم‌ها می‌شود.
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به سابقه رامین جهان‌بگلو گفت: این شخص در ادامه در بنیاد مطالعات ایران که مدیرعامل آن اشرف پهلوی است، همکاری می‌کنند و همچنین در بنیادی که مربوط به سازمان سیا آمریکا است، عضو می‌شود، در همین حال اصلاح‌طلبان این آقا را به ایران می‌آورد و در کشور کلاس برگزار می‌کند.
وی اظهار داشت: رامین جهان‌بگلو با همکاری سازمان سیا با اکثر مجریان، طراحان و مدیران انقلاب‌های مخملی در جهان جلسه برگزار کرده و نتیجه آن را به ایران آورده کار کرده است.
مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان خراسان رضوی با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری می‌فرمایند که ردپای دشمن در این جا معلوم است، گفت: محصول کلاس‌های این فرد در دانشگاه‌ها تشنج در دانشگاه‌ها، آشوب و بلوا در گوشه و کنار کشور بود.
وی در ادامه با اشاره به وظایف شورای نگهبان در انتخابات گفت: در استان خراسان رضوی هیئت‌های نظارت بر انتخابات مجلس تشکیل شده و در شهرستان‌ها هم نیز در شرف تاسیس است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول