اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز مجلسی کارآمد است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی منجر به تشکیل مجلسی کارامد، برنامه‌ریز و بانشاط می‌شود.

حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز مجلسی کارآمد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی ظهر امروز در نشست با فرمانداران اظهار داشت: با اولویت بخشی به امور و پرهیز از مباحث کم اهمیت و حاشیه‌ساز و همچنین با وحدت، انسجام و همدلی و پیروی از ولایت فقیه و اجرای برنامه‌های دولت خدمتگزار سعی خواهیم کرد در راه اعتلای نظام و خدمت به مردم این استان همه توان خود را بکار گیریم.
وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم که عرصه پیش رو ( انتخابات مجلس نهم) به بهترین شکل ممکن یعنی حضور حداکثری مردم با شایستگی برگزار شود.
استاندار هرمزگان از ایجاد زمینه‌های لازم طی مدت زمان باقیمانده برای برگزاری یک انتخابات سالم به عنوان مهمترین وظیفه مسئولان این استان نام برد و ادامه داد: در این خصوص از دیدگاه‌های خوب، کارساز و کارآمد همه قشرها به خصوص مدیران دلسوز بهره لازم را خواهیم برد.
عزیزی همچنین با تاکید بر نقش روحانیت در شکل‌گیری نظام و همچنین جایگاه آنان در بین مردم ابراز امیدواری کرد: روحانیون شیعه و سنی این استان با بیان دیدگاه‌های سازنده و کارساز در زمینه اهمیت انتخابات و حضور پرشمار مردم، مجموعه مدیریت این استان را یاری کنند.
وی بیان کرد: اعتقاد داریم مجموعه مدیران و همه کسانی که به‌عنوان مدیر در نقاط مختلف این استان در حال خدمت به مردم هستند، خود را نیازمند هدایت، حمایت و بیان دیدگاه‌های سازنده و دلسوزانه روحانیت می‌دانند.
نماینده عالی دولت در هرمزگان از ایجاد زمینه لازم برای برگزاری انتخابات سالم به‌عنوان وظیفه دولت نام برد و یادآور شد: تمام تلاش ما فراهم کردن امکانات برای برگزاری انتخاباتی در شان و شایستگی مردم این استان است که آمارهای موجود نشان از حضور حداکثری آنان در همه انتخابات دارد.
عزیزی تصریح کرد: در اجرای سیاست دولت مبنی بر حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، امانتداری نیز وظیفه‌ای مهمی است که به‌عنوان یک اصل جدی به آن توجه داریم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول