اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم رزن در مجلس تأکید کرد:

روحیه ایثارگری و ولایت‌پذیری عامل مقابله با تهدید دشمن

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس گفت: روحیه ایثارگری، استکبارستیزی و عمل به فرامین ولی امر مسلمین، جمهوری اسلامی را در مقابل تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند.

روحیه ایثارگری و ولایت‌پذیری عامل مقابله با تهدید دشمن
به گزارش خبرگزاری فارس از رزن، محمدمهدی مفتح پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره 17 شهید دانش‌آموز بخش سردرود شهرستان رزن، اقتدار، عزت، استقلال، آزادی و پیشرفت کشور را مرهون از خودگذشتگی شهدای والامقام و ایثارگران دانست و اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس در حالی که تمام ابرقدرت‌ها با ایران اسلامی در جنگ بودند و می‌خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، رزمندگان اسلام با لبیک به ندای امام راحل و وحدت کلمه و عمل به دستورات دین مبین اسلام از درخت انقلاب اسلامی محافظت و دست متجاوزان را قطع کردند.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحیه ایثارگری، استکبارستیزی و عمل به فرامین ولی امر مسلمین، جمهوری اسلامی ایران را در مقابل همه تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند.
وی اضافه کرد: امروز نیز استکبار جهانی در حال جنگ و توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این راه درصدد مقابله با نظام اسلامی برآمده است.
مفتح بیان کرد: شبیخون فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و تضعیف باورهای دینی از جمله دسیسه‌های شیطانی استکبار جهانی است.
وی اضافه کرد: فتنه سال 88 نمونه بارز توطئه‌های دشمنان بود که با درایت مقام معظم رهبری و بصیرت مردم مسلمان ایران خنثی شد.
فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان نیز گفت: ایمان و روحیه شهادت‌طلبی رزمندگان برتری جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان بود و امروز هم باید با اقتدا به شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.
‌عبدالرضا آزادی عنوان کرد: شهدا نخست خود را ساختند و بعد به سوی جبهه‌ها رفتند و در دفاع از اسلام به شهادت رسیدند.
وی بیان کرد: دانش‌آموزان باید با الگو قرار دادن شهید فهمیده در دفاع از ارزش‌ها و کسب علم و دانش و فتح قله‌های علمی تلاش کنند.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: با تهاجم فرهنگی درصدد هستند قرآن و اسلام را از ما بگیرند و باید در مقابل آنان با بصیرت و هوشیاری عمل کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول