اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

ولایت‌مداری شاخصه مهم دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان بعد معنوی دفاع مقدس هشت ساله را نسبت به سایر ابعاد برجسته دانست و گفت: ولایت‌مداری ملت و رزمندگان اسلام مهم‌ترین شاخص دفاع مقدس بود.

ولایت‌مداری شاخصه مهم دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی در یادواره شهدای فرمانداری شهرستان نهبندان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهیدان و امام راحل(ره) اظهار داشت: یادواره شهدا تذکر و تلنگری برای مسئولان و آحاد مردم است.
وی ادامه داد: تذکر و تلنگر یادواره شهدا برای مسئولان بدین معناست که خدمت‌گذاران این نظام باید بدانند که پست‌ها و منصب‌های آنان به برکت خون شهدا محقق شده و باید به مردم بیش از پیش خدمت کنند و این یادواره‌ها برای ملت این پیام را دارد که هرگز از قرآن و راه ولایت منحرف نشوند.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهدا هرگز به این یادواره‌ها نیاز ندارند، تصریح کرد: شهیدان به فرموده قرآن زنده و نزد خدای خویش روزی می‌خورند بلکه ما مردگان این روزگار نیاز به زنده نگاه داشتن یاد و نام شهیدان داریم.
شرافتی افزود: پیرو شهدا بودن و حرکت کردن در مسیر آنها کاری دشوار و البته بسیار مهم و ارزشمند است و از طرفی این مهم تنها با بیان و گفتار و عکس شهید را کنار خود گذاشتن محقق نمی‌شود بلکه در حقیقت باید نخست شهیدان را شناخته بعد به اهداف آنها فکر کرده و راه آنان را ادامه دهیم.
وی شهیدان را چراغ راه ملت و بشریت برشمرد و گفت: عمل نکردن به وصایای شهیدان و حرکت نکردن در مسیر شهدا ظلم و جفا به آنان و نظام اسلامی است و باید بدانیم که فراموش کردن شهید و راه وی، برای جامعه اسلامی خسارات جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه دفاع مقدس ادامه راه کربلا و نشات گرفته از نهضت عاشورا است، اظهار داشت: ملت بیدار ایران اسلامی در ایام دفاع مقدس هشت ساله شهادت‌طلبی و قیام در برابر ظلم و کفر را از نهضت کربلا الگوبرداری کردند.
شرافتی اضافه کرد: مردم این مرز و بوم هم اکنون در ادامه تحقق اهداف عالیه این نظام اسلامی از  فرهنگ‌های نهضت عاشورا و دفاع مقدس الگو می‌گیرند و تبعیت از ولایت فقیه را سرلوحه کار خویش قرار داده و می‌دهند.
وی ولایت‌مداری ملت و رزمندگان اسلام را مهم‌ترین شاخص دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بعد معنوی دفاع مقدس نسبت به سایر ابعاد برجسته بود و روحیه خدا و نماز‌محوری توام با تاسی از ائمه اطهار(ع) بود که رزمندگان اسلام را به لحاظ معنوی تقویت و در نهایت بر دشمنان چیره و پیروز می‌ساخت.
فرماندار نهبندان افزود: ثمره یادواره شهدای فرمانداری باید با سایر یادواره‌های شهدای شهرستان متفاوت باشد و باید سبب سرعت خدمت‌رسانی بی‌منت مسئولان و مدیران برای مردم شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول