اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان اردبیل:

حماسه دفاع مقدس ولایتمداری مردم ایران را نشان داد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حماسه هشت ساله دفاع مقدس به شایستگی ولایتمداری جوانان این مرز و بوم را در دفاع از کیان اسلام نشان داد.

حماسه دفاع مقدس ولایتمداری مردم ایران را نشان داد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، زکی‌الله خوشبخت عصر امروز در همایش بسیجیان شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: اگر به وصایای شهدا نگاه کنیم در همه آنها بدون استثنا تبعیت و پیروی از ولایت فقیه به ملت ما توصیه شده است چرا که رزمندگان ما تنها راه نجات ملت ایران از دست استکبار را تابع بودن ولایت، امامت و رهبری صالح می‌دانستند.
وی با یادآوری این‌که ارزش‌های دوران دفاع مقدس نیز امروز در سایه همین امر تحقق و عینیت واقعی پیدا کرده است، تصریح کرد: جنگ هشت ساله ما که از نظر تسلیحات نظامی با دشمن برابری نمی‌کرد تنها با تکیه بر ارزش‌هایی چون ولایتمداری، خودباوری و ایمان و اعتقاد قوی به ثمر نشست و روز به روز نیز بر تبلور عزت و عظمت آن افزوده می‌شود.
خوشبخت با یادآوری این‌که بهترین جوانان ما در قالب نیروهای بسیجی عازم جبهه‌های جنگ شدند، خاطر نشان کرد: در این جنگ ابهت دو نظام غرب و شرق شکسته شد و ملت ما نشان دادند که با اتحاد و انسجام بر هر دشمن خون‌آشامی می‌توانند غلبه کرده و ره به حقیقت ببرند.
این مقام مسئول اضافه کرد: یاد و خاطره پدیدآورندگان این حماسه تا ابد بر تارک تاریخ و دیباچه این سرزمین می‌درخشد و سبب بقا و تداوم انقلاب اسلامی می‌شود.
وی ادامه داد: مردم ایران به ویژه جوانان در این دوران نشان دادند که می‌توان با بهره‌گیری از آموزه‌های دینی، درک موقعیت و با اطاعت محض از ولایت دشمن را به زانو درآورده و موجب شکسته شدن غرور کاذب آنها شد.
به گزارش فارس، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل به نابرابری جنگ هشت ساله و رزم جانانه جوانان این مرز و بوم را یادآور شد و گفت: امروز اگر استکبار برای این کشور الهی نمی‌تواند دندان طمعی را تیز کند به خاطر تجربه موفق دوران جنگ است که این ملت نشان دادند به هیچ ابرقدرتی باج نمی‌دهند.
وی در ادامه سخنان خود به برخی از ویژگی‌های جنگ هشت ساله ما با جنگ‌های مرسوم دنیا پرداخت و افزود: جنگی که در آن دشمن سعی کرد تمامیت اعتقادی، مرزی و خاک این سرزمین را مورد هجمه قرار دهد در نتیجه به نفع ملت ما تمام شد چرا که امروز خبری از خصم زبون صدام و همدستان او نیست.
خوشبخت خیزش‌های منطقه را نیز نشأت گرفته از همین روحیه و تداوم منش خودباورانه دانست و اظهار داشت: ما در جنگی در برابر دشمن پیروز شدیم که جنگ اعتقاد و خودباوری بود که اگر شکست می‌خوردیم دیگر خبری از اسلام، انقلاب و اهداف این نظام متعالی نبود.
وی همچنین تجلیل از رزمندگان و بسیجیان دلاور را در مسیر تعالی اندیشه‌های دین اسلام ضروری توصیف کرد و ادامه داد: ما امروز مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و همیشه قدر آنها را دانسته و بر تداوم ارزش‌های حاصل شده در این جنگ تاکید می‌کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول