اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

ولایت‌مداری رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: ولایت و ولایت‌مداری رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس بود و این الگویی برای همگان است.

ولایت‌مداری رمز پیروزی در دفاع مقدس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، غلامحسین غیب‌پرور سه‌شنبه ‌شب در همایش بزرگ رزمندگان دفاع مقدس که در ناحیه سپاه قیروکارزین برگزار شد، اظهار داشت: افتخار دوران دفاع مقدس نه تنها متعلق به ایران اسلامی بلکه متعلق به تمام امت اسلام و آزادگان جهان است.
وی افزود: دفاع مقدس تقابل دین و موحدان و خداجویان عالم با جبهه کفر و نفاق و استکبار بود و به طور قطع بعد از محرم 61 هجری قمری و کربلا هیچ حادثه‌ای به عظمت و زیبایی دفاع مقدس وجود ندارد.
غیب‌پرور اضافه کرد: بعد از قرن‌ها با تفضل خداوند گرد و غبار از آیینه اسلام توسط یک رهبر دینی و مرجعی الهی مانند امام روح‌الله برداشته شد.
وی ادامه داد: اگر به واسطه این نعمت تا قیامت سر بر سجده بگذاریم قادر به شکرگزاری آن نیستیم.
غیب‌پرور با اشاره به احیای اسلام در ایران با انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تاریخ نشان داده که ایرانیان محب اهل بیت و پا در رکاب ولایت علی (ع) و اولاد او هستند و زنده شدن اسلام در ایران به دلیل همین محبت به اهل بیت عصمت و طهارت است.
فرمانده سپاه فجر استان فارس با بیان ویژگی‌های الهی امام راحل بیان کرد: شأن امام (ره) بسیار بالاست چراکه ساقط کردن رژیم شاهنشاهی تنها یکی از اقدامات ایشان بود و مهم‌ترین اقدام انقلاب امام (ره) رجوع تمام فطرت‌های پاک نوع بشر به خویشتن خویش بود.
وی ادامه داد: امام تلنگری به تمام انسان‌ها زد و متذکر شد که رشد و پیشرفت نه تنها در ابتذال و دوری از خدا نیست بلکه روی‌گردانی از خدا آغاز سقوط است.
غیب‌پرور گفت: انقلاب دعوت به توحید و الگوی امام (ره) در این راه اباعبدالله (ع) بود و ایشان چهره واقعی مستکبران، فریبکاران و فرعون‌های زمان را به آزادگان جهان نشان داد.
وی کشته شدن 60 میلیون در جریان جنگ‌های جهانی را کارنامه اروپاییان مدعی دموکراسی و آزادی دانست و بیان داشت: 52 کشور با حمایت و تجهیز صدام به انواع سلاح‌ها به همراه کمک‌های مالی بعضی از سلاطین جاهل عرب سعی در نابودی انقلاب ما را داشتند.
غیب‌پرور گفت: دفاع مقدس مالامال از عشق به ولایت و ولایت‌مداری است و این عنصر ما را پیروز کرد.
فرمانده سپاه فجر استان فارس تصریح کرد: این هیاهویی که در جهان اسلام بپا شده است پاسخ به عملکرد زشت و فریبکارانه سران آنها در همراهی با استکبار است.
غیب‌پرور ادامه داد: امروز نابودی فرعون‌های زمان به برکت پایداری ملت ما و از اثرات انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول