اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیر:

تکلیف ولایتمداری اولی‌تر از سایر وظایف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان نیر گفت: تکلیف ولایتمداری اولی‌تر از انجام سایر وظایف است و ما وظیفه داریم این رسالت را به خوبی انجام دهیم.

تکلیف ولایتمداری اولی‌تر از سایر وظایف است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی عصر امروز در دیدار جمعی از سپاهیان، بسیجیان و اعضای گردان‌های عاشورا و الزهرا در نیر اظهار داشت: امروز تمام دنیا به اصل ولایتمداری ما که تبعیت از ولایت فقیه عالم و عادل زمان است، غبطه می‌خورند چرا که این تابع بودن انقلاب ما را از دست دژخیمان و ظالمان نجات داده است.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ شهدای ما نیز با تبعیت و فرمانبرداری بی‌چون و چرا از امام راحل در دوران جنگ و بعد از آن اصیل‌ترین آرمان انقلاب را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که تبعیت از امام و ولی فقیه زمان می‌تواند بهترین دستاوردها را در رسیدن به مقام و مرتبه شهادت و ایثارگری به همراه داشته باشد.
مقدسی خاطر نشان کرد: دشمن در سال‌های اخیر به فکر تخطئه کردن چنین اندیشه پاک و طاهر است اما غافل از این‌که ملت ایران با دو اصل ولایت و شهادت تا سرمنزل مقصود راه را ادامه می‌دهد.
این مقام مسئول اضافه کرد: شهیدان ما با جانفشانی به عنوان سرمایه‌های این انقلاب شهرتی جهانی پیدا کردند و ما امروز وظیفه داریم در سنگر پاسداری از عزت و آرمان خلق شده از سوی آنها مدافعی تیزبین و با بصیرت باشیم.
مقدسی با اشاره به این‌که جنگ از طرف دشمن اسلام و دین طراحی شده بود، ادامه داد: تمام کشورهای غربی به خصوص آمریکا با هدف براندازی نظام ارزشمند اسلامی ما صدام را مورد حمایت قرار داده اما با لطف خداوند و رهبری امام راحل و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم دشمنان نتوانستند به خواسته‌های پلید خود دست یابند.
به گزارش فارس، امام جمعه نیر در ادامه گفت: در کنار ولایتمداری حفظ وحدت و یکپارچگی امروز نیز ضرورتی انکارناپذیر است چرا که با توسل به آن می‌توان دست تعرض‌کنندگان به این نظام را از بن و ریشه قطع کرد.
مقدسی در ادامه سخنان خود افزود: بعد از دوران جنگ و در شرایط کنونی بزرگ‌ترین رسالت ما در تداوم راه شهدا خدمت بی‌منت به آحاد مردم است تا با کمترین آسیب و تهدید بتوانیم اهداف این انقلاب را که برقراری عدالت و ارزش‌های دینی و اسلامی و مکتبی بوده پابرجا کنیم و به احیای آن کمر همت ببندیم.
وی در ادامه با یادآوری این‌که انقلاب اسلامی ما انقلاب خاک و آب نیست بلکه انقلاب ایدئولوژی، عقیده، فکر، فرهنگ و ارزش است، تصریح کرد:‌ به همین دلیل در رأس این انقلاب شخصیتی عارف، عالم،‌ فقیه و مرجع تقلید است که با داشتن شرایطی جامع با بصیرت و دانایی کشتی این انقلاب را به سمت صلابت و اقتدار روزافزون هدایت می‌کند.
امام جمعه نیر اظهار داشت: در این میان امروز وظیفه همه کارگزاران نظامی و نیروهای مسلح آن است که با کمترین بهانه‌جویی بیشترین کارآمدی را در عرصه اقتدار نظام اسلامی نشان دهند و دشمن را در سنگر اهداف شوم خود ناکام و غافل‌زده کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول