اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

ولایتمداری عامل نفوذناپذیری در نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ولایتمداری مردم ایران را عامل نفوذناپذیری در نظام اسلامی دانست.

ولایتمداری عامل نفوذناپذیری در نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هادی ابراهیمی در همایش مادران مقاومت که به میزبانی کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری آمل در سالن آمفی تئاتر ولی‌عصر(عج) ارشاد برگزار شد، نقش این مادران را مشابه نقش پیامبران در رسالت الهی بیان کرد و اظهار داشت: با حضور این مادران از دامانشان پاک‌بازانی به جامعه عرضه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کشور ما شاهد نمونه‌های بارزی را در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بوده، افزود: آنها با رشادت‌های خود نقش بسزایی در جامعه داشته و موجب عطرآگینی محیط جامعه ما شدند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه این مادران آسمانی الگویی برای دختران و همسران امروزی ما هستند، تصریح کرد: قدردانی از آنها نیز کمک به هدایت جامعه و نورانی کردن به نسل جامعه ما در مقابل دشمنان امروزی است.
این مسئول مهم‌ترین سلاح امروزی را مبارزه و مقابله با جنگ نرم از سوی نسل کنونی مطرح کرد و گفت: دشمنان با استفاده از این جنگ نرم به دنبال نابودی ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ما هستند.
وی خاطرنشان کرد: سه عامل ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری، شهادت‌طلبی و اعتقاد به معنویت و منجی عالم بشریت ملت ایران موجب عدم نفوذنا‌پذیری بر نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.
ابراهیمی با اشاره به اینکه دیدگاه اروپاییان نیز بر این سه عامل مورد تایید واقع شده، اذعان داشت: این عامل‌ها به برکت رشادت‌های شهدا، مقاومت‌های مادران و همسران شهید و جانفشانی‌های جانبازان ما ایجاد شده است.
در این مراسم از 27 مادر و همسر شهید و جانباز هشت سال دفاع مقدس مازندران در آمل تجلیل شد. 
انتهای ‌پیام،/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول