اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ماندگاری؛

آفت ولایتمداری‌ خود‌محوری است

خبرگزاری فارس: ‌دبیر موسسه سیره الشهدا گفت: آفت ولایتمداری، خودمحوری و توجه به خود است.

آفت ولایتمداری‌ خود‌محوری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام مهدی ماندگاری بعد از ظهر امروز در دیدار خدام حرم مطهر رضوی با استاندار بوشهر اظهار کرد: بر اساس حدیثی معروف ‌کن لی، اکن لک‌، فردی که با تمام توان برای خدا کار کند خداوند نیز با تمام خدایی خود برای وا کار می‌کند.
وی افزود: این تلاش‌ها خود سه شاخصه مهم پرکاری، گمنامی و ولایتمداری دارد که باید رعایت شود.
استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: عافیت‌طلبی آفت پرکاری است که موجب بروز بسیاری از مشکلات شده است.
ماندگاری گفت: ریاکاری و تظاهر نیز آفت مهم اخلاص و گمنامی در کار است که موجب می‌شود تمام زحمات از بین برود.
وی تاکید کرد: آفت ولایتمداری نیز خودمحوری است که موجب بروز مشکلات فراوانی در جامعه می‌شود.
استاندار بوشهر نیز در این نشست گفت: مردم استان بوشهر مردم ولایتمدار و علاقه‌مند به ائمه اطهار(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) هستند.
محمد‌حسین جهانبخش افزود: فضای تعاملی مثبت و خوبی در استان بوشهر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برقرار است و باید از این فضا برای توسعه و خدمت به مردم بیشتر استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: استان بوشهر به تعبیر رهبر معظم انقلاب دارای مردمی امتحان پس داده است و استان بوشهر همواره مایه رحمت و نه زحمت برای کشور بوده است.
استاندار بوشهر اضافه کرد: شان این استان این است که توانسته باشد شانیتی در جشنواره امام رضا داشته باشد و این امر با میزبانی جشنواره ملی مشاعره رضوی امکان‌پذیر شده است.
جهانبخش گفت: در همین راستا تلاش داریم با ضبط جشنواره ملی مشاعره رضوی در مدت 52 هفته از سیمای استان‌های سراسر کشور پخش کنیم.
وی عنوان کرد: علاوه بر مشاعره رضوی، برگزاری مشاعره قرآنی و دانش‌آموزی نیز در بوشهر در دستور کار داریم.
استاندار بوشهر اظهار کرد: بوشهر سال گذشته در برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید رتبه نخست کشوری را از آن خود کرده و این نشان از علاقه وافر مردم بوشهر به امام رضا(ع) دارد.
یکی از خدام حرم مطهر رضوی نیز با ابراز خوشحالی از سفر به بوشهر گفت: در مدت حضور در بوشهر روحیه ولایتمداری در استان بوشهر را شاهد بودیم و این امر نشان از مدیریت خود استاندار انقلاب و ولایی این استان دارد.
طیفوری با اشاره به بازدید از مرکز معلولان ستاره آبی بوشهر از استاندار بوشهر خواست ضمن بررسی مشکلات این مرکز، تسهیلاتی جدیدی را برای رفع مشکلات معلولان استان بوشهر اختصاص دهد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول