اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

ولایت‌مداری سند افتخار عشایر است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان عشایر را مرزداران واقعی ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: عشایر با پیشه کردن راه ولایت فقیه در عهد خویش با شهیدان ثابت‌قدم هستند و ولایت‌مداری سند افتخار آنها است.

ولایت‌مداری سند افتخار عشایر است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حسین شرافتی سه‌شنبه‌شب در همایش سران قبایل و طوایف عشایر شهرستان نهبندان که در روستای چاهشند برگزار شد، اظهار داشت: جوانان و غیور مردان عشایرنشین در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به ندای پیر جماران لبیک گفته و امروز نیز نسل جوان مناطق مرزی و عشایری ولایت‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دادند.
وی با بیان اینکه امروزه باید شکرگزار نعمت جهموری اسلامی و ولایت فقیه باشیم، تصریح کرد: امروزه با اتحاد و انسجام اسلامی اهل تشیع و تسنن درمناطق مرزی شاهد امنیت خوبی همانند سایر نقاط کشور هستیم و اقتدار این انقلاب به برکت نظام جهموری اسلامی، خون پاک شهیدان و رهنمودهای مقام عظمای ولایت محقق شده است.
فرماندار نهبندان با اشاره به اینکه بعد از گذشت بیش از سه دهه از عمر انقلاب و چندین سال از دفاع مقدس هم‌اکنون ندای امام(ره) و شهیدان و پیام انقلاب اسلامی به گوش جهانیان به ویژه ملت‌های منطقه رسیده است، افزود: بیداری و خیزش‌های اسلامی مردم منطقه نیز در راستای فرهنگ دفاع مقدس و شهدا در حال پیشروی است.
شرافتی اتحاد اسلامی، تفکر اسلامی داشتن و ولایت‌پذیر بودن را از وصیت‌ها و تاکیدات تمامی شهیدان و امام(ره) عنوان کرد و یادآور شد: مادامی که اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه در جامعه حاکم باشد هرگز دشمنان جرات و توان نفوذ و چیره بر امت اسلامی را ندارند.
وی ادامه داد: سرمایه عظیم، اقتدار و عزت این نظام همین مردمان ولایت‌مدار هستند و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس با پرورش و تقدیم بهترین جوانان خویش افتخار و عزت را برای این نظام  فراهم کردند و امروزه خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است.
وی اضافه کرد: دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های زیادی را برای امت اسلامی بر جای گذاشت و این دفاع علاوه بر اینکه جواب دندان‌شکنی برای استکبار جهانی و ایادی وی بود نیز فهمیده‌ها، چمران‌ها و باکری‌هایی فراوانی را امروزه در جامعه پرورش داده که هر کدام از آنها می‌توانند در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.
فرماندار نهبندان با بیان اینکه امروز جوانان ایران اسلامی با عرق ملی خویش دستاوردهای شگرفی را در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، پزشکی و هوا و فضا رقم زدند، گفت: این موفقیت‌های منحصر به فرد نسل جوان ایران زمین دشمنان را به تعجب وا داشته و از طرفی سبب افتخار و اقتدار انقلاب شده است.
شرافتی عشایر سلحشور را مرزداران واقعی مرزهای و ارزش‌های نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: عشایر در دوران دفاع مقدس جانانه در جبهه‌ها حضور یافته و از مرزهای انقلاب محافظت کردند و هم اکنون نیز با ولایت‌مداری در راستای تحقق اهداف عالیه نظام تلاش و از مرزها پاسداری می‌کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول