اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر؛

کشف انواع مواد مخدر 195 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ملایر گفت: کشف انواع مواد مخدر در ملایر 195 درصد افزایش یافت.

کشف انواع مواد مخدر 195 درصد افزایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته 455 کیلو و 266 گرم انواع مواد مخدر در شش ماه امسال کشف شد که امسال یک تن و 342 و 355 گرم انواع مواد مخدر در سطح شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.
وی گفت: آحاد مردم باید نیروی انتظامی را در پیشگیری از ابتلا به مواد مخدر و درمان معتادان یاری کرده تا با کاهش میزان مصرف‌کنندگان مواد مخدر، توزیع‌کنندگان نیز بازاری برای فروش آن نداشته باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از افزایش 25 درصدی دستگیری قاتلان در این مدت خبر داد و افزود: در شش ماه امسال تعداد دستگیرشدگان در سرقت 26.1 درصد، در جرایم مالی و اقتصادی 77 درصد، در امور امنیتی 73 درصد، شرارت صد در صد و در دستگیری اتباع خارجی حدود 21 درصد رشد داشته است.
وی افزایش 16.6 درصدی سلاح جنگی، افزایش 350 درصدی مراکز فروش سی‌دی‌های غیر مجاز و تجهیزات ماهواره‌ای، افزایش 20.9 درصدی تجهیزات ماهواره‌ای و 12 درصدی دستگیری‌های انواع مواد مخدر را از کشفیات شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه برشمرد.
سعیدی در ادامه از افزایش 28.5 درصدی تصادفات منجر به فوت درون‌شهری در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: تعداد تصادفات فوتی درون شهری ملایر از هفت فقره در سال گذشته به 9 مورد در سال جاری رسیده است.
وی در خصوص تصادفات برون شهری ملایر در شش ماهه نخست امسال تصریح کرد: تصادفات فوتی برون شهری ملایر در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 43.4 درصد افزایش، جرحی 53.8 درصد کاهش و خسارتی 61.4 درصد کاهش داشته است.
فرمانده انتظامی ملایر گفت: در شش ماه امسال 15 هزار و 792 فقره تماس تلفنی با فوریت‌های پلیس 110 در شهرستان ثبت شده و همشهریان خواستار حضور پلیس و درخواست کمک از پلیس داشته‌اند.
وی اضافه کرد: همشهریان می‌توانند علاوه بر شماره تماس 110 با تلفن 197 نظرات، پیشنهادهای و انتقادات سازنده خود را به نیروی انتظامی منتقل کنند.
سعیدی افزود: همشهریان عزیز می‌توانند از طریق تلفن‌های جدید 118 در خصوص وجود مواد مخدر و 130 در خصوص سارقان و جرایم خشن، نیروی انتظامی در جریان حوادث قرار دهند.
وی در ادامه از انواع کشفیات در هفته نیروی انتظامی در ملایر خبر داد و گفت: در این هفته 2 هزار و 400 عدد ال‌ان‌بی، 41 هزار و 544 عدد انواع وسایل آرایشی، 300 سوت البسه خارجی قاچاق، 115 دستگاه گیرنده تجهیزات ماهواره‌ای کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 95 دستگاه قطعات، یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی، 586 کیلوگرم گراس، 23 کیلوگرم تریاک و دستگیری 50 نفر از توزیع و مصرف‌کنندگان مواد مخدر و شش سارق منزل و موتورسیکلت در هفته ناجا خبر داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول