اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد آمل:

11 هزار نفر در آمل زیر پوشش کمیته امداد هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل گفت: در این شهرستان 5 هزار و 600 خانوار و 11 هزار نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.

11 هزار نفر در آمل زیر پوشش کمیته امداد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رمضان علیپور ظهر امروز در آئین تجلیل از سالمندان برتر و نمونه کمیته امداد این شهرستان با گرامیداشت و تبریک ایام دهه کرامت اظهار داشت: توجه به سالمندان و نگاه ویژه به این سرمایه بزرگ جامعه نیاز به مراکز تخصصی دارد که با ایجاد این مراکز زمینه نشاط روحی و روانی آنها فراهم خواهد شد.
وی د رادامه خاطرنشان کرد: با ایجاد امکانات لازم باید زمینه آموختن مهارت‌های زندگی سالمندی همانند تغذیه مناسب، ورزش و فعالیت‌های بدنی مهیا شود.
علیپور رشد سالمندی در جهان را 2.7 درصد اعلام کرد و گفت: در ایران اسلامی که کشوری جوان است این آمار مطلوب است و همچنین در مازندران نیز هشت درصد جمعیت یعنی 250 هزار نفر را شامل می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آمل تصریح کرد: باید با سالمندان با عزت و احترام رفتار کرد، زیرا بزرگان دین و آموزه‌های الهی بر این امر تاکید زیادی دارند و انتظار داریم در کشور قانونی وضع شود که بتوان آسایش بیشتر سالمندان را شامل شود.
وی با اشاره به زیر پوشش بودن 5 هزار و 600 خانوار آملی در این نهاد حمایتی یادآور شد: در مجموع 11 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد در این شهرستان هستند.
علیپور تعداد زن سرپرست خانوار این نهاد در آمل را 3 هزار و 650 نفر اعلام کرد.
به گزارش فارس، در این مراسم از 10 سالمند برتر شهرستان آمل که از لحاظ شرکت در فعالیت‌های خودکفایی، کسب مهارت‌های لازم و کارانگیزی و توان افزایی بیشترین مشارکت را داشتند با اهدای جوایزی قدردانی شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول