اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد؛

مجتمع فرهنگی خوابگاهی کمیته امداد افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مجتمع فرهنگی خوابگاهی شهدای یاسوج به نمایندگی از شش خوابگاه کمیته امداد در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور جمعی از مسئولان استانی رسماً آغاز به‌کار کرد.

مجتمع فرهنگی خوابگاهی کمیته امداد افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج عبدالمجید فرهادی  شامگاه شنبه در آیین افتتاح مجتمع فرهنگی خوابگاهی کمیته امداد گفت: کار کردن برای کسانی که قدردان نظام مقدس اسلامی هستند لذت‌بخش بوده و کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با همه توان در مسیر خدمت به محرومان گام برمی‌دارد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی وجود دارند که از برکت این نظام خروارها نعمت بر سفره‌های آنان آمده، ولی هیچ‌گاه قدردان این نعمات نظام نیستند.
فرهادی که در جمع دانش‌آموزان ساکن در این خوابگاه و والدین آن‌ها سخن می‌گفت، بیان داشت: به حول و قوه الهی قشری که کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با آن سر و کار دارد افرادی قدردان بوده که اگر یک نان هم بر سر سفره آن‌ها بیاید شکرگزار و قدردان این نظام هستند.
وی ادامه داد: یقین بدانید قشر محرومی که کمیته امداد با آن‌ سر و کار داشته همان کسانی هستند که امام راحل آن‌ها را ذخایر انقلاب و ولی‌نعمتان خود می‌دانست.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: کمیته امداد این استان صد هزار نفر را زیر حمایت خود دارد که 23 هزار نفر آن‌ها دانش‌آموزان و دانشجویانی بوده که سرمایه‌های آینده این مملکت و این استان هستند.
وی اعلام کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مجموعاً شش خوابگاه و مجتمع فرهنگی را در سطح این استان دارد که 420 دانش‌آموز در آن‌ها سکونت دارند.
این مسئول حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد انتظار خود را از دانش‌آموزان ساکن در این خوابگاه‌ها، پیشرفت و کسب درجات علمی اعلام کرد و اذعان داشت: از مجموع 23 هزار دانش‌آموز زیر حمایت کمیته امداد تنها 420 نفر، این سطح از خدمات فرهنگی را در چنین خوابگاه‌هایی دریافت می‌کنند که لازم است با بهر‌ه‌گیری از این فضا و امکانات تلاش کنید تا برای این جامعه و استان خود مفید بوده و صاحب شغل و درآمد شوید.
فرهادی با اشاره به افرادی که روزی در خوابگاه‌های کمیته امداد این استان درس می‌خواندند و اکنون با پیشرفت علمی، دکتر مهندس و معلم شده و منشا خیر و برکت هستند، گفت: انتظار ما از دانش‌اموزان و دانشجویان ساکن در خوابگاه‌های کمیته امداد این است که با درس گرفتن از این افراد به فکر پیشرفت تحصیلی، کسب و کار و مفید بودن برای جامعه خود باشند.
معاون عمرانی استاندار نیز در این دیدار با تاکید بر تحصیل و تهذیب همزمان دانش‌آموزان تصریح کرد: امروز عصر دانایی است و قدرت تنها با علم و دانش ماندگار می‌شود.
منوچهر حبیبی افزود: مسیر علم و دانش در همه دنیا به‌ویژه در ایران اسلامی هموار بوده به ‌طوری‌ که در هر هفتاد روز سرعت تولید علم و دانش دو برابر می‌شود که این موضوع سرعت و شتاب بسیار علم را در دنیا نشان می‌دهد.
وی بیان داشت: در ایران هیچ مانعی برای کسب علم و دانش نیست و در این‌باره نظام، حجت را بر همه جویندگان علم تمام کرده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این دیدار اضافه کرد: اهمیت علم و دانش در آموزه‌های قرآنی تاکید فراوان شده و آمده که آیا کسانی که می‌فهمند با کسانی که نمی‌دانند یکسان هستند.
عظیم صالح‌پور اذعان داشت: ما نباید خود را با کسانی مقایسه کنیم که از خودمان پایین‌تر هستند بلکه ما باید خود را با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه کرده و خود را در میدان‌های علمی بین‌المللی ببینیم.
بنا به گزارش خبرنگار فارس در پایان این جلسه به نخبه‌های دانش‌آموزان زیرپوشش کمیته امداد و فارغ‌اتحصیلانی که مدارج علمی خود را در خوابگاه‌های کمیته امداد طی کرده و امروز در سطوح بالای علمی و شغلی مشغول ارائه خدمت به جامعه خود هستند، تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول