اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد:

خدمت‌رسانی کمیته امداد بر اساس معیار‌های نظام ولایی است

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: مدل خدمت رسانی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) بر اساس معیارهای نظام ولایی تعریف شده است.

خدمت‌رسانی کمیته امداد بر اساس معیار‌های نظام ولایی است
به گزارش خبر گزاری فارس از مشهد، حسین انواری ظهر امروز در مراسم اختتامیه همایش‌های علمی و پژوهشی کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: شاکله خدمات کمیته امداد بر اساس ارزش‌های اسلامی و ولای است که باید به درستی شناخته و در حوزه عمل کاربردی شود.
وی افزود: همه واژه‌های امید بخش کمیته امداد منطبق بر مکتب رضوی است که در خدمت‌رسانی‌های کمیته امداد تجلی یافته است.
انواری با بیان اینکه امام خمینی (ره) حکومت اسلامی را دایر و آنرا نظام مند کرده و یک قطعه از این نظام کمیته امداد است خاطرنشان کرد: خدمت رسانی کمیته امداد به محرومان جزء وظایف ذاتی ولی در نظام اسلامی تعریف شده که با گسترش جامعه این امر به کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.
وی با بیان اینکه کمیته امداد شاید از لحاظ شاکله و نوع خدمات شبیه سازمان‌های مردم نهاد کشورهای غربی باشد اما از لحاظ هدف ارائه خدمات فرق‌های اساسی با آنها دارد،گفت: ارائه خدمات در کمیته امداد براساس هدف الهی و معنوی شکل گرفته است.
وی با اشاره به مختصات کاری کمیته امداد افزود: اتکا به مردم، اختصاص فعالیت‌ها به اقشار ضعیف جامعه، تحت زعامت ولی‌فقیه، همکاری و معین دولت و فارغ بودن از فعالیت‌های حزبی از مختصات مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول