اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد کردستان خبر داد:

حمایت کمیته امداد کردستان از 6000 کودک نیازمند

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: در حال حاضر 6 هزار و 168 کودک زیر 12 سال کردستانی زیرپوشش خدمات این نهاد مقدس قرار دارند.

حمایت کمیته امداد کردستان از 6000 کودک نیازمند
قنبر موسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه خدمات این نهاد مقدس بسیار گسترده است، اظهار داشت: اجرای طرح کمک به کودکان زیر شش سال زیر پوشش و دیگر کودکان نیازمند که دچار سوء تغذیه هستند از جمله کارهای این نهاد مقدس است، که حدود چند سالی است با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی در کردستان اجرایی می‌شود.
وی به اجرای این طرح در سال 89 با حمایت از یک‌هزار و 500 کودک زیر شش سال و صرف اعتباری بالغ بر 276 میلیون تومان اشاره کرد و گفت: امسال نیز سهمیه استان در این طرح یک‌هزار و 500 نفر است که به صورت ماهانه در قالب بن‌های غذایی به این کودکان کمک می‌شود.
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون با توجه به افزایش میزان بن‌های پرداختی نسبت به سال گذشته از 15 هزار تومان به 20 هزار تومان در این طرح، اعتباری بالغ بر 90 میلیون تومان هزینه شده است.
موسی‌نژاد تصریح کرد: تا پایان سال جاری مبلغ 360 میلیون تومان به منظور اجرای این طرح در استان صرف می‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر از جمعیت 55 هزار نفری دانش آموزان نیازمند کردستانی، بیش از 17 هزار نفر آن زیرپوشش خدمات کمیته امدادهستند.
قائم مقام کمیته امداد کردستان تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف آموزشی، علمی، فرهنگی و تفریحی به منظور تقویت بنیه علمی و دینی دانش‌آموزان و ارائه کمک هزینه تحصیلی از جمله خدمات این نهاد به دانش‌آموزان زیر پوشش در سراسر استان است.
موسی‌نژاد، حمایت از دو هزار دانشجوی کردستانی را از دیگر خدمات ارزشمند این نهاد مقدس در کردستان عنوان کرد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول