اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی تغییر ساختار کمیته امداد؛

انصاری مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد شد

خبرگزاری فارس: در پی تغییر ساختار کمیته امداد در استان کهگیلویه و بویراحمد، زریر انصاری به‌عنوان نخستین مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد منصوب شد.

انصاری مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مراسم معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد با حضور امام جمعه شهر یاسوج، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرماندار بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و زریر انصاری، مدیر سابق کمیته امداد منطقه یک به‌عنوان نخستین مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد منصوب شد.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد در آیین معارفه خود با اشاره به سیاست‌های جدید کمیته امداد به‌ویژه در امر اشتغال گفت: همه تلاش خود را برای اجرای سیاست‌های این نهاد مقدس و تکمیل کارهای نیمه تمام به‌کار می‌بندم.
زریر انصاری افزود: توانمندسازی، توان‌افزایی و کارافزایی را از سیاست‌هایی خواند که در مدت مسئولیتش در کمیته امداد شهرستان بویراحمد دنبال می‌کند.
وی بیان کرد: ایجاد تعامل با دیگر دستگاه‌ها موجب تسریع و سهولت در خدمت‌رسانی به محرومان می‌شود که این موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد ادامه داد: اجرای دقیق بخش‌نامه‌ها و قوانین و ایجاد جو همدلی، کار و تلاش از محورهای کاری خود در مجموعه مدیریت شهرستان بویراحمد خواهد بود.
وی عنوان کرد: خداوند را شاکرم که بار دیگر توفیق خدمت در نهاد مقدس کمیته امداد را پیدا کرده تا با استفاده از این فرصت به‌عنوان خادم مردم به انجام امورات آن‌ها و کاهش مشکلات قشر محروم جامعه بپردازم.
انصاری بیان کرد: کمک گرفتن از خیرین و افزایش مشارکت آن‌ها در سیاست‌ها و اهداف کمیته امداد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریتی در دوران مسئولیتم در کمیته امداد شهرستان بویراحمد خواهد بود.
این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: جامعه هدف کمیته امداد، افرادی هستند که بنیان‌گذار جمهوری اسلامی از آن‌ها به‌عنوان ولی‌نعمتان و ذخایر انقلاب یاد کرده که بر این اساس خدمت به این قشر شایسته جامعه، رسالت ما مسئولان و همه کارکنان کمیته امداد را سنگین‌تر می‌کند.
انصاری خاطرنشان کرد: تلاش خواهم کرد تا بیش از گذشته احترام متقابل کارکنان و مددجویان را در مجموعه کاری خود به کمک همکاران در مسئولیت جدید نهادینه کنم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول