اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

خدمت در کمیته امداد به مانند عبادت‌ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: خدمت به اقشار محروم جامعه عبادت بوده که خداوند این توفیق را در اختیار کارکنان کمیته امداد قرار داده است.

خدمت در کمیته امداد به مانند عبادت‌ است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی شامگاه دوشنبه در آیین معارفه مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد و مدیر اداره کمیته امداد منطقه یک یاسوج اظهار داشت: برخی الطاف خداوند به همه افراد نمی‌رسد و خیلی افراد نیز شایستگی و توفیق دریافت الطاف خداوند را ندارند.
حسینی افزود: مجاهدت و شهادت از جمله این توفیقات بوده که باید بدانیم خون هر کسی درخت اسلام را آبیاری نمی‌کند و این توفیق به همه افراد نمی‌رسد.
وی خدمت به خلق خدا را از دیگر الطاف خداوند دانست که هر کسی توفیق انجام آن را پیدا نمی‌کند، ولی کارکنان کمیته امداد این فرصت را دارند که با قدر دانستن از آن می‌توانند زمینه رضایت خداوند را فراهم کنند.
این مسئول بیان داشت: خدمت به نیازمندان از بالاترین خدمت‌ها بوده که لازم است کارکنان کمیته امداد با در نظر گرفتن رضایت خالق، منتظر تعریف و تمجید دیگران نباشند.
امام جمعه یاسوج گفت: اگر همه مردم بگویند کاری بد است ولی خداوند از آن راضی باشد، این کار مقبول واقع شده و بدون شک کاری خوب خواهد بود.
حسینی با اشاره به اهمیت نماز، عنوان کرد: نباید ارزش این فریضه مهم عبادی به فراموشی سپرده شود بلکه باید ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی با برپایی نماز در محل کار خود در ترویج این فرهنگ الهی تلاش کنند.
وی نماز را وسیله‌ای خواند که انسان را از ذلت به اوج می‌رساند و ادامه داد: نماز انسان را از فحشا باز می‌دارد و بدی‌ها را پاک می‌کند.
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه برخی افراد کاری را از روی رفع تکلیف انجام می‌دهند ولی برخی از روی دلسوزی، تصریح کرد: در نماز انسان به ربوبیت خداوند که به معنی دلسوزی خداوند است، اقرار می‌کند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار یادآور شد: تغییر ساختار کمیته امداد به منظور کوچک‌سازی حجم این نهاد صورت گرفته که امیدواریم موجب تسریع در کمیت و کیفیت خدمات امداد به محرومان شود.
عبدالمجید فرهادی افزود: تاکنون کمیته امداد در 15 شاخه اداره می‌شد، ولی اکنون این مدیریت به هفت شهرستان این استان واگذار شده و کمیته امداد شهرستان‌ها تشکیل شده است.
وی اذعان داشت: بی‌تردید تا زمانی که این ساختار جدید جا بیفتد و لنگر بیندازد از همکاران خود در این نهاد مقدس می‌خواهیم با صبر و حوصله مشکلات و گلایه‌های احتمالی را تحمل کرده تا در موعد مناسب از طریق کمیته امداد شهرستان‌ها پیگیری و اصلاح شود.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد نیز در جلسه معارفه خود گفت: همه تلاش خود را با همکاری کارکنان این نهاد به‌کار می‌بندم تا سیاست‌های کمیته امداد را به‌ویژه در امر ایجاد اشتغال اجرایی و تکمیل کنیم.
زریر انصاری توانمندسازی، توان‌افزایی و کارافزایی را از سیاست‌هایی خواند که در مدت مسئولیتش در کمیته امداد شهرستان بویراحمد دنبال می‌کند.
وی اذعان داشت: ایجاد تعامل با دیگر دستگاه‌ها موجب تسریع و سهولت در خدمت‌رسانی به محرومان می‌شود که این موضوع را در دستور کار خود قرار می‌دهیم.
به گزارش فارس، در این جلسه همچنین، هاشمی به‌عنوان مدیر اداره کمیته امداد منطقه یک یاسوج منصوب شد و از زحمات زریر انصاری قدردانی شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول