اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان تاکید کرد:

پروژه براندازی روی میز منحرفین / ولایت‌ستیزی عامل ائتلاف فتنه و جریان انحرافی

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: نقطه اشتراک و ویژگی‌های فتنه 88 و فتنه جدید تقابل با نظام ولایی است که هر دو در صدد براندازی نظام‌اند.

پروژه براندازی روی میز منحرفین / ولایت‌ستیزی عامل ائتلاف فتنه و جریان انحرافی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ‌در یادواره 88 شهید شهر کردکوی، با اشاره به سه بعد حمله دشمنان ‌علیه انقلاب اسلامی اظهار کرد: بُعد نخست این حمله تهاجم فرهنگی است که تهاجم به ارزش‌ها و هویت دینی مهمترین هدف این حمله است.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال‌های پیش با تیزبینی دغدغه‌های در این زمینه را داشتند و الان هم دارند که لازم است پدران و مادران در این خصوص مراقب جوانان خود باشند.
 
* خانواده‌ها متناسب با مقتضیات روز با جوانان رفتار کنند
استاندار گلستان، خاطر نشان کرد: هم‌اکنون شرایط جامعه مانند 30 سال پیش نیست باید خانواده‌ها با توجه به مقتضیات روز با جوانان خود رفتار کنند و ضمن مراقبت، هوشیار باشند تا دشمن در این بخش از ما قربانی نگیرد.
قناعت، خاطرنشان کرد: بُعد دوم تهاجم دشمن، تحریم‌های کمرشکن اقتصادی است که اگر این تحریم‌ها، علیه هر کشور دیگری بود تاکنون نابود می‌شد.
وی ادامه داد: بعد سوم جنگ‌نرم دشمن، استحاله در درون نظام است.
 
* دشمن با تغییر رفتار خواص جامعه را هدف گرفت
استاندار گلستان با بیان اینکه در طول این 32 سال از انقلاب دشمن هر توطئه‌ای که برای براندازی داشت انجام داد اما در هر کدام از آنها شکست خورد، گفت: دشمن هم‌اکنون در توطئه‌های خود با تغییر رفتار، خواص جامعه را به عنوان یار خود انتخاب کرده است.
قناعت افزود: دشمن تلاش دارد با ایادی خود در داخل کشور تنها از جمهوری اسلامی پوسته آن باقی بماند و پایه و اساس نظام اسلامی را از بین ببرد.
 
* ائتلاف فتنه 88 و جریان انحرافی پیچیده‌ترین موضوع نظام
وی ادامه داد: پیچیده‌ترین موضوع که در حال حاضر نظام اسلامی‌مان با آن درگیر شده است موضوع ائتلاف فتنه 88 و جریان فتنه جدید است.
 
* تقابل با نظام ولایی نقطه اشتراک فتنه 88 و فتنه جدید
استاندار گلستان با بیان اینکه اتحاد فتنه جدید و فتنه قدیم فقط برای مقابله با نظام اسلامی است، گفت: نقطه اشتراک و ویژگی‌های فتنه 88 و فتنه جدید تقابل با نظام ولایی است، نظامی که برای حفظ آن خون‌های جوانان عزیزمان ریخته شدند.
قناعت افزود: خون بهترین و پاک‌ترین جوانان این مرز و بوم برای سربلندی نظام ریخته شده است.
وی با اشاره به اینکه دشمن در داخل کشور آمده است، خاطرنشان کرد: دشمن با برنامه‌ریزی و استفاده از جنگ نرم در خانواده نظام و در بین خواص آمده است.
 
* خواص سوابق انقلابی خود را هدر ندهند
استاندار گلستان با بیان اینکه خواص باید مراقب باشند و سوابق انقلابی و مبارزاتی خود را هدر ندهند، تصریح کرد: ائتلاف‌کنندگان فتنه 88 و فتنه جدید می‌خواهند ولی‌فقیه، نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی و ملت شریف و شهید پرور ایران پیرو آموزه‌های دینی نباشد.
قناعت اضافه کرد: 90 درصد رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای دنیا در اختیار آمریکا و رژیم صهیونیستی است که میلیون‌ها خبر و شایعه را برای علیه انقلاب ما، انعکاس می‌دهند.
 
* فتنه‌گران ‌در انتخابات آتی به دنبال تغییر نظام هستند
استاندار گلستان، گفت: فتنه جدید و قدیم تلاش دارند با به دست گرفتن کرسی‌های نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری پروژه تغییر و براندازی نظام را کلید بزنند؛ اقدامی که بنگاه‌های خبری دشمن به صراحت این نیت پلید این جریانات را اعلام ‌می‌کند.
 
* دشمن نیت پلید خود را اعلام می‌کند
استاندار گلستان اضافه کرد: در گذشته اهداف و برنامه‌های دشمنان نظام به صورت علنی اعلام نمی‌شد ولی هم اکنون دشمن به صراحت، به صورت شفاف و رسمی اعلام می‌کند که باید روی افرادی کار کنیم که کرسی‌های نمایندگی مجلس و ریاست جمهوری را  در دست بگیرند.
قناعت با بیان اینکه دشمن هم اکنون بزرگ‌نمایی از مشکلات را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: همه کشورهای دنیا درگیر مشکلات اجتماعی و اقتصادی هستند اما در کشور ما پس از انقلاب و به وِیژه در دولت نهم و دهم اقدامات اساسی برای رفع محرومیت انجام شده است.
وی همچنین با بیان اینکه برخی سران فتنه 88 و فتنه جدید اتخاذ سیاست تساهل و تسامح و ارتباط با آمریکا را در دستور کار دارند، افزود: برخی احزاب که استکبار‌ستیزی را مختص خود می‌دانستند اکنون به دنبال رابطه با آمریکا هستند.
 
* عده‌ای دانسته با دشمن همنوا شدند
استاندار گلستان، خاطرنشان کرد: عده‌ای در داخل نمی‌دانند آب در آسیاب دشمن می‌‌ریزند ولی عده‌ای دانسته و حساب شده‌ با دشمن همنوا شدند.
 
* در زمان دفاع مقدس‌ ملی‌گرایی ایرانی کجا بودند؟
قناعت با بیان اینکه اقدامات جریان‌های انحرافی در مقابل با فرمایشات مقام معظم رهبری است، افزود: تاکید بر ملی‌گرایی ایرانی از اهداف جریان انحرافی است در حالی که در زمان هشت سال دفاع مقدس که جوانان این مرز و بوم شهید و جانباز می‌شدند معلوم نبود این افراد کجا بودند؟
 
* شهدا براساس مکتب اسلام به جبهه رفتند نه مکتب ایرانی
استاندار گلستان، ادامه داد: توجه صرف به نام ایران و ترویج مکتب ایرانی کاری نادرست است چرا که خانواده‌های شهدا که عزیزانشان را برای دفاع از میهن، ناموس و شرف این کشور به جبهه‌ها اعزام ‌کردند بر اساس مکتب اسلام بوده است نه مکتب ایرانی.
قناعت، گفت: مکتب ایران در قبل از انقلاب در اوج ذلت و خفت بود که حتی آمریکایی‌ها حق توحش از مردم ایران می‌گرفتند این وضعیت ما در گذشته بود.
 
* عزت امروز ایران براساس مکتب اسلام است نه مکتب ایرانی
قناعت با بیان اینکه مکتب ایران اگر عرضه داشت سرنوشت ما اینگونه رقم نخورده بود، افزود: عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون آموزه‌های ناب دینی و تبعیت از اصل مترقی ولی‌فقیه است، الگو و اسوه‌ای که هم اکنون ایران در عرصه بین‌المللی به دست آورد براساس مکتب اسلام بوده نه مکتب ایرانی.
وی با بیان اینکه جریانات فتنه، تاکید بر شبهه‌مدرنیته دارد، خاطرنشان کرد: تاکید بر ناکارآمدی اسلام و روحانیت پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب، که توسط ضدانقلاب و مارکسیست‌ها مطرح می‌شد امروز در جریانات انحرافی و فتنه 88 بیان می‌شود.
 
* پیشرفت‌های کشور به برکت نظام اسلامی است
استاندار گلستان با طرح این سوال که چطور می‌شود نظام ما براساس تکیه بر اسلام به فناوری روز دنیا دست یابد؟، اظهار کرد: دستیابی به علوم روز مانند تولیدات دارویی، فناوری نانو، سدسازی، پرتاب ماهواره، سلاح‌های پیشرفته نظامی، زیردریایی کاملا بومی و موشک‌های قاره‌پیما و شهاب سه همه از افتخارات جوانان برومند این مملکت است که به برکت نظام اسلامی محقق شد.
قناعت خاطرنشان کرد: هم اکنون این پیشرفت‌های و خوداتکایی موجب شده کشورهای منطقه، ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهند.
 
* جریانات فتنه منافع خود را بر منافع کشور مقدم می‌دادند
وی با بیان اینکه جریانات فتنه منافع حزبی و مالی را بر منافع کشور مقدم می‌دادند، گفت: غربی‌ها و دشمنان نظام به صورت علنی و رسمی اعلام می‌کنند که پول لازم برای پیروزی این تفکرات می‌دهند.
 
* احتمال حمله به ایران زیر صفر است
استاندار گلستان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان به مسئولان هشدار داده بود یکی از آسیب‌ها و نقطه ضعف نظام غفلت از نفوذ دشمن در داخل است، گفت: در گذشته اگر دشمنان تلاش داشتند نظام را سرنگون کنند آدم دیوانه‌ای مانند صدام را مامور می‌کردند تا از طریق حمله نظامی به هدف‌شان برسند ولی هم اکنون به برکت جوانان برومند دشمنان توان حمله نظامی علیه انقلاب ما را ندارند.
قناعت با بیان اینکه احتمال حمله علیه کشور ما به برکت توانمندی نظامی زیر صفر شده است، افزود: اگر قرار است دشمن کار کند به وسیله برخی خواص که استحاله شدند انجام می‌گیرد.
وی، ادامه داد: دشمن با نفوذ در بین خواص داخل که بعضا سابقه درخشانی هم دارند، کاری می‌کند تا فکر این خواص استحاله شده، دیگر بر مبنای مواضع امام راحل و مقام معظم رهبری نباشد بلکه افکار آنها براساس خواست غربی‌ها هدایت می‌شود.
 
* همه گوش به فرمان رهبری باشند
استاندار گلستان ضمن تاکید بر هوشیاری مردم گفت: با توجه به هشدار‌های مقام معظم رهبری و انتخاباتی که در پیش داریم اگر دقت نکنیم این فرصت به چالشی برای نظام تبدیل می‌شود که ضروری است همه در این شرایط گوش به فرمان رهبری باشند.
 
* نزدیک بودن به فرمایشات رهبری راه تشخیص مواضع خواص
قناعت با بیان اینکه باید ملاک وضعیت فعلی افراد باشد نه سوابق و پست‌های کلیدی، افزود: برای تشخیص درستی مواضع خواص باید دید گفتار و رفتار آنها به فرمایشات مقام معظم رهبری نزدیک است یا رسانه‌ها و حرف دشمنان نظام را تقلید می‌کنند.
وی تصریح کرد: هم اکنون قدرت نرمی که نظام مقدس حمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی دارد به برکت اسلام، امام راحل، خون شهدا و درایت مقام معظم رهبری است.
 
* افراد با امام، شهدا و رهبری به‌سنجیم
استاندار گلستان گفت: دشمن تلاش می‌کند این قدرت نرم‌نظام به وسیله خواص بی‌بصیرت گرفته شود.
قناعت تصریح کرد: ولایت‌مداری افراد را پیروی از امام(ره)، شهدا و رهبری می‌سنجیم.
 
* مردم تنها با شهدا، امام(ره) و رهبری عقد اخوت بستند
وی اضافه کرد: این فرد ممکن است پست کلیدی یا حتی به بیت امام راحل هم نزدیک شده باشد ولی مردم جز با امام(ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و روحانیت اصیل و رهبری نبستند.
استاندار گلستان گفت: دشمن هم اکنون در تلاش است در درون نظام برخی خواص را یارگیری کند این افراد در داخل خاک ایران هستند اگر کسی را تاکنون به نیکی یاد کردیم این را نباید ملاک قرار دهیم بلکه ملاک ما رهبری، امام و خون شهدا باید باشد.
انتهای پیام؛/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول