اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیر:

مواد مخدر بهترین ابزار دشمن برای انحراف جوانان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نیر گفت: تهیه، توزیع و ورود مواد مخدر به کشورمان بهترین ابزار برای دشمن در به انحراف کشیدن نسل آینده انقلاب به راه خطا و گمراهی است.

مواد مخدر بهترین ابزار دشمن برای انحراف جوانان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحمید عباداللهی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند با حمایت گروه‌ها و عوامل ورود مواد مخدر به کشورمان با کاهش دادن قیمت تقاضای مصرف را بالا ببرد تا از این طریق بزرگ‌ترین ضربات را به نظام اسلامی وارد کند در حالی که مرزداران غیرتمند ما با رشادت و ایثارگری خود چون دوران دفاع مقدس در برابر دشمن ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند این خطر نظام ما را تهدید کند.
وی با یادآوری این‌که در کنار اقدامات سخت‌افزاری متعدد برای مقابله با ورود مواد افیونی به کشور اصل پیشگیری و فرهنگ‌سازی نباید نادیده گرفته شود، تصریح کرد: ما به عنوان خانواده‌های معتقد و آگاه نباید اجازه دهیم جوانانمان بازیچه این بازی سخت و پیچیده دشمن شوند چرا که دشمن مواد مخدر را حربه بزرگ برای به انحراف کشیدن نسل جوان و آینده‌ساز ما قرار داده است.
عباداللهی ضرورت شناسایی نقاط آلوده و راه‌های پیشگیری و مقابله با ورود آن را یادآور شد و خاطر نشان کرد: نقش روحانیان و معلمان در هدایت و بیدار کردن جوانان بسیار مهم و حساس است و ما انتظار داریم کارگروه‌های مختلف نیز در این زمینه همکاری مؤثر را در شناساندن عوامل مخرب مواد مخدر داشته باشند تا مبادا زمینه برای فعالیت برخی افراد سودجو فراهم شود.
فرماندار نیر اضافه کرد: دشمن امروز با استفاده از چند ابزار در دست اقدام خود از جمله مواد مخدر، ترویج فیلم‌ها و سی‌دی‌های مستهجن، گسترش برنامه‌های ماهواره‌ها و سایت‌های مستهجن تلاش می‌کند تا ضربه‌ای مهلک به پیکره نظام اسلامی و نسل آینده ما وارد کند اما هوشیاری و آگاهی نسل آینده اجازه نمی‌دهد این حربه‌ها تأثیرگذار و مؤثر باشد.
به گزارش فارس، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیر نیز در این جلسه گفت: در نیمه‌اول امسال بیش از چهار کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان نیر کشف شده است.
علی رضایی از افزایش 12 درصدی کشفیات مواد مخدر در نیر خبر داد و افزود: در این زمینه 87 مصرف‌کننده و هشت عامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
به گزارش فارس، در شهرستان مشگین‌شهر نیز با تلاش نیروهای انتظامی این شهرستان بیش از دو کیلو تریاک و 250 گرم حشیش و نیم کیلو شیشه از سوداگران مرگ کشف و ضبط شد که در این ارتباط پنج نفر نیز دستگیر  شدند.
به گفته فرمانده انتظامی مشگین‌شهر مأموران وظیفه‌شناس نیروی انتظامی در جریان کشفیات اخیر با رد مبلغ 200 میلیون ریال رشوه سه دستگاه خودروی قاچاقچیان را نیز توقیف کردند.
رضا اصلانی ضرورت مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ را یادآور شد و تصریح کرد: مردم نیز می‌توانند اطلاعات خود را در ارتباط با فعالیت قاچاقچیان، تهیه‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول