اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر یزد:

دست فتنه‌گران و جریان انحرافی در یک کاسه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دست فتنه‌گران،جریان انحرافی و مدعیان ارتباط با امام زمان(عج) در یک کاسه است و آبشخور هر سه گروه یکی است.

دست فتنه‌گران و جریان انحرافی در یک کاسه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، اکبر فتوحی شب گذشته در گردهمایی بازنشستگان سپاه ناحیه اردکان ضمن تبریک ایام دهه کرامت، برگزاری کنفرانس بین‌المللی انتفاضه در تهران را یکی از ابتکارات زیبای جمهوری اسلامی در شرایط کنونی عنوان کرد و اظهار داشت: سخنان پر مغز و هوشیارانه رهبر فرزانه انقلاب در این کنفرانس بین‌المللی تکلیف آمریکا و صهیونیست‌ها را یکسره کرد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه دنیای امروز روی سخنان رهبر معظم انقلاب حساب ویژه‌ای باز می‌کند، افزود: فرمایشات مدبرانه و سرشار از بداعت آیت‌الله خامنه‌ای، تمام معادلات آمریکا، غرب و صهیونیسم غاصب را به هم ریخت.
وی ادامه داد: فرمایشات ایشان به استکبار جهانی فهماند که جهان اسلام خواهان استقرار حاکمیت اسلام و مردم سالاری دینی در کشورهای منطقه و نابودی اسراییل است.
فتوحی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس بیان داشت: جنگ هشت ساله تحمیلی سرشار از رازها و ناگفته‌هایی است که باید توسط یادگاران دوران دفاع مقدس و ایثارگران صدیق برای مردم به ویژه نسل جوان بازگو و به آنان منتقل شود.
وی با اشاره به تاریخچه تجاوز دشمنان به خاک ایران از زمان قاجار تاکنون تصریح کرد: این کشور همواره مورد تهاجم متجاوزان طماع قرار گرفته است و تنها از زمان قاجار تا پهلوی بخش عظیمی از خاک این سرزمین به علت عدم کفایت و درایت شاهان و درباریان فاسد، دو دستی تقدیم دشمن متجاوز شده است.
فتوحی دفاع جانانه رزمندگان سرافراز اسلام در حفظ و پاسداری از مرزهای سرزمین پاک ایران را غرورآفرین و بی‌نظیر خواند و گفت: آمریکا و غرب با آلت دست قرار دادن صدام حسین قصد داشتند همچون سابق دست به تجاوز و غارتگری گسترده‌ای بزنند و ایران را همچون سابق به یکی از مستعمرات خود تبدیل کنند.
وی افزود: به لطف خدا، توجه امام زمان(عج) و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک این کشور به دست دشمن متخاصم نیفتاد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: اگر رهبری حضرت امام (ره) و شجاعت رزمندگان اسلام نبود، امروز کشوری به نام ایران وجود خارجی نداشت و تنها خاطره‌ای کم‌فروغ از تمدن و فرهنگ غنی ایران اسلامی به جا مانده بود.
وی حفظ حماسه‌های بزرگ نظیر حماسه هشت سال دفاع مقدس را دشوار اما ممکن دانست و خاطرنشان کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و خزنده خود سعی در از بین بردن تدریجی حماسه‌ها و فرهنگ غنی ایرانی اسلامی دارد و با ترفندهای مختلف می‌خواهد هویت را از جوانان ما برباید.
وی ادامه داد: چنانچه به سفارش رهبر خردمند انقلاب عمل نکنیم و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمنان قسم خورده این ملت بریزیم نه تنها میراث غنی حماسه شهدا و ایثارگرانمان را بر باد داده‌ایم که به زودی به ملتی بی‌هویت و خودباخته مبدل می‌شویم و دشمنان نهایت استفاده را از منابع مادی و معنوی ما خواهند کرد.
فتوحی همچنین با اشاره به تحرکات منفی برخی از جریان‌های منحرف داخلی هشدار داد: فتنه‌گران سبز و انحرافی بدانند و به هوش باشند که مردم هوشیار ایران دست آنان را خوانده‌اند و اجازه تفرقه‌افکنی و ایجاد فتنه جدیدی به آنان نخواهند داد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خواستار محاکمه سران فتنه شد و تاکید کرد: فضای سیاسی کشور جایی برای جولان این فریب‌خوردگان نیست و این افراد آبرویی نزد ملت بیدار ایران ندارند.
فتوحی هشدار داد: جریان انحرافی، فتنه‌گران و مدعیان ارتباط با امام زمان (عج) دستشان در یک کاسه است و مردم دیگر فریب آنها را نخواهند خورد.
وی همچنین با اشاره به اختلاس صورت گرفته که این روزها خبر داغ محافل رسانه‌ای است، عنوان کرد: این اختلاس سنگین هشدار بزرگی به مسئولان اجرایی کشور بود و بی‌شک از درون همین جریان‌های انحرافی معاند سر برآورده است.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول